رستوران اوستا کاظم کوش آداسی

رستوران اوستا کاظم کوش آداسی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 تیر ، 1397

Kazim Usta Restaurant

رستوران اوستا کاظم در شهر ساحلی و زیبای کوش آداسی از رستوران های قدیمی و پرطرفدار شهر است که پس از گذشت شصت سال، هنوز هم از گردشگران تور کوش آداسی و مردم محلی به بهترین شکل پذیرایی می کند.

رستوران اوستا کاظم از بهترین رستوران های کوش آداسی است که در طبخ انواع غذاهای دریایی بسیار حرفه ای می باشد. انواع ماهی ها به صورت کبابی یا شیوه های دیگر توسط آشپزهای حرفه ای رستوران، با بهترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه و سرو می شوند. میگو و سایر آبزیان که به صورت تازه صید می شوند، غذاهای فوق العاده ای را در منو رستوران اوستا کاظم جای داده اند که تجربه طعم هرکدام از آنها می تواند برای همیشه در ذهن شما باقی بماند. شما با رفتن به این رستوران، طعم لذیذ غذاهای اوستا کاظم را هیچگاه فراموش نخواهید کرد.

چشم انداز دریا با قایق ها و کشتی هایی که روی آب شناور هستند برای کسانی که میزهای کنار پنجره را انتخاب می کنند قابل رویت است. محیط داخلی رستوران بسیار زیباست و شما را وادار می کند چندین ساعت در آن بمانید و غذاهای خوش طعم را سفارش داده و نوش جان کنید. خدمه و کارکنان رستوران اوستا کاظم بسیار خوش برخورد هستند. اگر تور کوش آداسی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اید حتما به رستوران اوستا کاظم سری بزنید تا تمام آنچه شنیده اید را از نزدیک ببینید و بچشید. برای اطلاع از تورهای لحظه آخری ترکیه همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید. 


رستوران-اوستا-کاظم-کوش-آداسیرستوران-اوستا-کاظم-کوش-آداسی-ترکیه

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql