رستوران هالیدی این کوش آداسی

رستوران هالیدی این کوش آداسی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 تیر ، 1397

Holiday Inn Restaurant Kusadas

اگر به دنبال یک رستوران محبوب با ارائه خدمات بیست و چهارساعته هستید، رستوران هالیدی این می تواند یکی از بهترین گزینه ها در سفر به کوش آداسی می باشد. در اینجا انواع کباب، دنر، پیتزا و غذاهای ترکی سرو می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

معروف ترین غذای این رستوران کبابی معروف به کباب والی می باشد، این غذا که طرفداران بسیاری دارد، ترکیبی شگفت انگیز از گوشت مرغ، بره و گوساله است که به خوبی با ادویه و چاشنی ها طعم دار شده و کباب می شود. قیمت این کباب حدودا چهل لیره است و تقریبا قیمت مناسبی برای یک غذای کامل محسوب می شود. صندلی های رستوران هالیدی این هم در خیابان و هم در داخل محوطه سربسته رستوران چیده شده است.

عمدتا به علت شلوغی فضای رستوران و تعداد مشتری های زیاد، لازم است دقایقی منتظر بمانید تا میز برای شما خالی شود. شما می توانید پس از خوردن غذا از فروشگاه کنار این رستوران باقلواهای بسیار خوشمزه را به عنوان دسر انتخاب کنید و همراه با چای نوش جان کنید و لذت غذای خود را دوبرابر کنید.

توجه داشته باشید اگر در میانه های شب احساس گرسنگی داشتید این رستوران خدمات بیست و چهار ساعته دارد که می توانید در طول سفر خود به تور کوش آداسی از آن استفاده کنید.

رستوران-هالیدی-این-کوش-آداسیرستوران-هالیدی-این-کوش-آداسی-ترکیه

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql