مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی

مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 تیر ، 1397

Scala Nuova Shopping Mall Kusadasi

مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی ،  (Scala Nuova Shopping Mall Kusadasi ) که به تازگی در کوش آداسی تأسیس شده است، مساحتی بالغ بر ۹۰۰۰ متر مربع دارد که یکی از دیدنی‌های کوش آداسی محسوب می شود. مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی در نزدیکی بندر و اسکله قایق‌ها قرار دارد که شما می‌توانید به محض پیاده شدن از کشتی‌های مسافربری، بخشی از ساختمان این مرکز خرید را مشاهده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

 سفر به تور کوش آداسی در تابستان به دلیل مساعد بودن شرایط آب و هوایی بسیار پرطرفدار می باشد که شما می توانید در عین سفر خود از این مرکز خرید نیز بازدید کنید و لذت ببرید.

شما می‌توانید با رفتن به مرکز خرید اسکالا نوا از یک خرید و تفریح واقعی لذت ببرید زیرا که تا به حال همچنین تجربه‌ای نداشتید. خرید کردن در کنار اسکله با صدای پرندگان و هوای آزاد از فروشگاه های عطر فروشی، پوشاک، کیف و کفش، پارچه‌های رنگارنگ، شال‌های بافتنی و بسیاری از این‌گونه موارد بازدید کنید در صورتی که چند قدم آنطرف تر ‌در اقامتگاه‌های تفریحی هتل‌ کلاب تفریحی اسکالا نوا با پلاژ اختصاصی این مجموعه باشگاه تناسب اندام و ماساژ و بسیاری دیگر مزایا بهره مند شوید.

مرکز-خرید-اسکالا-نوا-کوش-آداسی


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql