مرکز خرید اسکادا ایروان

مرکز خرید اسکادا ایروان

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 مهر ، 1397

Escada Shopping Center Yerevan

ایروان، پایتخت و بزرگترین و از توریستی ترین شهرهایی است که در کشور ارمنستان واقع شده است و در سال میزبان تعداد بیشماری از توریستها می باشد. برای مسافران تور ارمنستان در این شهر امکانات زیادی فراهم شده است تا تجربه ای به یاد ماندنی از سفر خود داشته باشند. در این مقاله به معرفی مرکز خرید اسکادا می پردازیم، پس در کنار آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید.

مرکز-خرید-اسکادا-ایروان-ارمنستان

هنگامی که در شهر ایروان به گشت و گذار میروید، می توانید همه نوع امکاناتی را مشاهده کنید، به عنوان مثال در این شهر دست فروشان را می بینید که اجناس ایرانی و چینی می فروشند و از طرفی دیگر فروشگاه هایی شیک و مجللی به چشمتان می خورد که صنایع دستی و پوشاک زیبا و گران قیمت را با انواع برندهای جهانی ارائه می دهند.

مرکز خرید اسکادا یک مجموعه فعال در زمینه لباس می باشد که شعبه اصلی آن در کشور آلمان در سال 1978 میلادی افتتاح شده است. طراحی ها و بافت خاص و شیک آن منجر شده که این برند به رتبه ای مهمی در پوشاک باشد و شعبه های فراوانی را در سراسر جهان تاسیس کند. در سال 1994 میلادی فعالیت خود را در زمینه لباس های ورزشی نیز ادامه گسترش داد و سپس به تولید کیف و کفش روی آورد. اکنون اسکادا در ایروان شعبه دارد و یکی از مهمترین مراکز خرید ایروان ارمنستان می­باشد. این مجموعه در خیابان هانراپتوتیان واقع شده است.

مرکز-خرید-اسکادا-ایروان

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql