مرکز خرید واگزال تفلیس

مرکز خرید واگزال تفلیس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 مهر ، 1397

Vagal Tbilisi

یکی از کارهایی که به آدم حس خوبی می دهد و موجب خوشحالی می شود، خرید کردن است که توصیه می شود جایی که دارای اجناس باکیفیت و تنوع کالایی است را انتخاب کنید. در این بخش همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید تا با یکی از مرکز خریدهای شهر تفلیس به نام واگزال آشنا شوید و هنگامی که به تور گرجستان سفر کردید، بتوانید خرید خوبی داشته باشید.

کلمه واگزال به معنی راه آهن است و به خاطر نزدیک بودن این مجموعه به راه آهن، این را اسم را برای آن انتخاب کردند. مرکز خرید واگزال طرفداران زیادی در گرجستان دارد و به دلیل نرخ های مناسب اجناس، در میان مردم محلی و گردشگران و مسافران تور گرجستان دارای محبوبیت زیادی است. در این مرکز مغازه و فروشگاه های متنوعی وجود دارد و یک محیط مناسب برای خرید کردن و گشتن و تفریح کردن می باشد.

در مرکز خرید واگزال می توانید محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید، برندهای مشهور دنیا و برندهای گرجستانی در این مرکز خرید موجود است و کالایی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، طلا و جواهر، لوازم خانه، اسباب بازی و همچنین صنایع کشور گرجستان که متناسب برای سوغاتی هستند، همگی در واگزال قرار دارند.

بد نیست بدانید که امکان خرید میوه و مایحتاج روزانه نیز از سوپر مارکت وجود دارد. بیشتر مردم محلی گرجستان خرید روزانه خود را این مجموعه انجام میدهند. به شما پیشنهاد میکنیم از قسمت خوراکی های این مرکز خرید هم دیدن کنید شاید آنجا هم چیزهای خوبی به چشمتان بخورد. دسترسی به مرکز خرید واگزال از طریق مترو و اتوبوس امکان پذیر است. میتوانید یک نیمروز خود را به رفتن به مرکز خرید واگزال اختصاص دهید و از آن دیدن کنید، حتما با قیمت های خوبی که اجناس دارند خریدهای خوبی میکنید و با لبخند رضایت از واگزال بیرون می آیید.

واگزال-تفلیس-گرجستان

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql