طاق پیروزی پاریس

طاق پیروزی پاریس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 مهر ، 1397

Triumph arch in Paris

کشور فرانسه، یکی از توریستی ترین کشورهایی  است که در جهان وجود دارد که به خاطر جاذبه های توریستی و بناهای تاریخی در طی سال پذیرای تعداد بیشماری از گردشگران می باشد. پاریس از بهترین و مهمترین شهرهای این کشور است. در این شهر مکان های تاریخی و دیدنی زیادی وجود دارد. آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد در این بخش، یکی از جاذبه های گردشگری پاریس به نام طاق پیروزی را معرفی کند، همراه ما باشید.

طاق-پیروزی-پاریس

طاق پیروزی به منظور گرامیداشت پیروزی ناپلئون در جنگ ها و سربازانی که خود را فدای کشورشان کردند احداث شد. این بنای تاریخی در میدان شارل دوگول و در انتهای خیابان معروف  شانزه لیزه شهر پاریس واقع شده است که امروزه یکی از پربازدیدترین جاذبه های توریستی پاریس می باشد. هنگامی که به دیواره های داخلی طاق پیروزی بازدید می کنید اسم های حک شده ایی را مشاهده کنید که مربوط به فرماندهان نیروهای فرانسوی می باشد، همچنین در قسمت پایین این بنا مقبره ای برای یکی از سربازان گمنام خاک فرانسه واقع شده است.

طاق پیروزی پاریس سال 1806 میلادی، به فرمان ناپلئون ساخته شد. اما ساخت آن در آن زمان به اتمام نرسید و تا زمان حکومت لوئی فیلیپ تا سال 1836 میلادی نیز به پایان نرسید. طراحی این بنای تاریخی فرانسه به دست شخصی به اسم ژان شالگرین انجام گرفتکه طراحی معماری آن از طاق تیتوس در شهر رم الهام گرفته است.

طاق-پیروزی-پاریس-فرانسه

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql