موزه تاریخ ارمنستان

موزه تاریخ ارمنستان

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 آبان ، 1397

The History Museum of Armenia

 کشور ارمنستان با وجود طبیعت زیبایی که دارد و بناهای تاریخی که دارد سالانه مورد بازدید خیلی از گردشگران نقاط مختلف جهان قرار می گیرد. پایتخت این کشور، شهر ایروان است که از توریستی ترین شهر های آن محسوب می شود و با مکان های دیدنی که دارد و همچنین امکانات تفریحی و سرگرمی که دارد در بین علاقه مندان به تور ارمنستان طرفداران زیادی دارد. در ابن بخش موزه تاریخ ارمنستان را معرفی می کنیم که از مکان های توریستی ایروان را محسوب می شود. در ادامه همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

موزه-تاریخ-ارمنستان-ایروان

موزه ی تاریخ ارمنستان از بهترین موزه های است که در شهر ایروان قرار دارد و از سال 1920 میلادی فعالیت را آغاز کرده است. در این موزه نزدیک به 400.000 اشیاء ارزشمند وجود دارد و از چند قسمت تشکیل شده است که عبارتند از باستان شناسی، نیوماتیک (سکه شناسی)، قوم نگاری، تاریخ مدرن و ترمیم و مرمت.

داخل موزه تاریخ ارمنستان از کل وسایلی که وجود دارد، 35 درصد آنها در معرض دید قرار دارند مرتبط با باستان شناسی، 8 درصد قوم شناسی، 45 درصد نیوماتیک و 12 درصد اسناد و مدارک هستند. این موزه در میدان جمهوری ایروان واقع شده و تحت حمایت مالی دولت ارمنستان فعالیت می کند. موزه ی تاریخ ارمنستان در زمینه ی مرمت و ترمیم آثار مختلف بسیار فعال و زبان زد است و در حیطه ی آموزش نیز خدمات ارائه می دهد. اگر به تاریخ علاقمند هستید توصیه می کنیم حتما از این موزه دیدن کنید زیرا مجموعه ی بسیار نادر و نفیسی در آن وجود دارد.  مسافران تور ایروان می توانند از روز سه شنبه تا شنبه بین ساعات 11 صبح الی 6 عصر، روز یکشنبه از ساعت 11 الی 5 عصر از این موزه بازدید کنند و توجه داشته باشید که موزه تاریخ ارمنستان در روزهای دوشنبه تعطیل می باشد.

موزه-تاریخ-ارمنستان

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql