مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک

مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 اسفند ، 1397

Central Embassy Shopping Mall

در میان مراکز خرید فراوانی که در شهر بانکوک قرار دارد، سنترال امبسی یکی از مرکز خریدهای شیک و مدرن می باشد که بهترین طراحان و برندهای معروف جهان به علاوه چندین رستوران و سینما در آن وجود دارد. قرار است در آینده ای نه چندان دور یک هتل 6 ستاره در مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک افتتاح شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

مرکزخرید-سنترال-امبسی

مرکز خرید سنترال امبسی (Central Embassy) در منطقه ای از بانکوک قرار دارد که قبلا سفارت بریتانیا آنجا بود. واژه امبسی به معنای سفارت می باشد و دلیلی که این اسم را بر روی این مرکز خرید گذاشتند نیز همین بود. سنترال امبسی، در مرکز شهر بانکوک در منطقه ای سیام ساخته شده است. این مرکز خرید بزرگ به سبک مینیمالیستی طراحی شده است و فضای داخلی سفید رنگ، آن را از سایر پاساژهایی که در شهر بانکوک است متمایز کرده است. گردشگران و مسافران تور تایلند می توانند برای دسترسی به مرکز خرید سنترال امبسی  بانکوک از ایستگاه مونوریل Ploenchit یا Chid Lom استفاده کنند. از جمله برندهای معروفی که در این مرکز خرید به محض ورود می بینید گوچی (Gucci) ، پرادا (Prada) ، ورساچه (Versace) ، چنل (chanel) و جیونچی (Givenchy) می باشد. مرکز خرید سنترال امبسی در 6 طبقه ساخته شده است و به اندازه ای بزرگ است که هیچوقت شلوغ نمی شود. نقشه داخلی مرکز آن به شکلی است که برای بازدیدکنندگان گیج‌کننده و یا پیچیده نباشد.

مرکزخرید-سنترال-امبسی-بانکوک-تایلند

در طبقه هشتم مرکز خرید سنترال امبسی (Central Embassy) یک سینمای خاص وجود دارد که قیمت هر بلیط آن 1500 بات می باشد. هتل 6 ستاره پارک حیات (Park Hayatt 37)  در طبقه بالا قرار دارد. در طبقه زیرین مرکز خرید سنترال امبسی نیز انواع غذاها در فودکورت آن سرو می‌شود، همچنین یک سوپرمارکت با قیمت‌های مناسب نیز در مرکز خرید سنترال امبسی وجود دارد. ساعت کاری مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک از ساعت 10 صبح شروع می شود و تا ساعت 10 شب برای بازدیدکنندگان و مسافران تور بانکوک باز است.

مرکزخرید-سنترال-امبسی-بانکوک
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql