کلیسای سن چاپل پاریس

کلیسای سن چاپل پاریس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 دی ، 1397

Sainte Chapelle Paris

در شهر پاریس، بناهای تاریخی بسیاری قرار دارد که هر کدام به عنوان جاذبه های توریستی فرانسه محسوب می شود و در سال مورد بازدید خیلی از گردشگران و مسافران تور اروپا قرار می گیرد. کلیسای سن چاپل از جمله یکی از این بناهاست که در پایتخت کشور فرانسه قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این بنای تاریخی پاریس، در کنار آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید.

کلیسا-سن-چاپل-پاریس-فرانسه

احداث کلیسای سن چاپل، در زمان پادشاه لویی نهم، که به سنت لویی معروف بود در شهر پاریس احداث شد. هدف از ساخت این کلیسا نگهداری از آثار عتیقه بود. برای نمونه می توان به تاج خار مسیح، قطعاتی از صلیب عیسی مسیح و قطراتی از خون مسیح می شود اشاره کرد که آن را پادشاه سنت لویی از امپراطور فقیر قسطنطنیه گرفته بود. این کلیسا از قدیمی ترین شیشه های رنگ آمیزی شده در شهر پاریس برخوردار است، همچنین در بین برترین دستاوردهای معماری گوتیک قرار گرفته است که امروزه خیلی از توریستها و مسافران تور فرانسه برای دیدن آن می آیند.

اکثر آثار موجود در کلیسای سن چاپل پاریس در زمان انقلاب کبیر فرانسه ناپدید شدند، ولی همچنان تعداد بسیاری از این آثار و عتیقه جات موجود هستند که می‌توان آن‌ها را در خزانه نوتردام مشاهده کرد. علاقه مندان و مسافران می توانند در تمام ایام هفته از کلیسای سن چاپل پاریس بازدید کنند که بهترین زمان آن هنگام غروب خورشید می باشد اما باید در صف طولانی منتظر بمانید و گرنه می توانید از صبح تا شب در روزهای دیگر از این بنای تاریخی بازدید کنید.

کلیسا-سن-چاپل-پاریس
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql