پارک گوئل بارسلونا

پارک گوئل بارسلونا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 دی ، 1397

Park Güell Barcelona

بر روی تپه ال کارمل شهر بارسلونا، پارک بزرگی وجود دارد که طراحی آن به وسیله شخصی معروفی به نام گائودیِ انجام گرفت که در بین سالهای 1900 تا 1914 ساخته شد. ساخته های عجیب و تزئینات فراوان گائودیِ سبب شد تا گوئل به یک موزه آثار او تبدیل شد که از جاذبه های گردشگری بارسلونا می باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید.

پارک گوئل ، سرشار از مجسمه‌ها و تندیس های عجیب و کاشی‌کاری‌های زیبا است در قسمت ورودی پارک، اژدهایی وجود دارد که از موزائیک ساخته شد و کارهای معروف گائودی می باشد. مسیرهای پیاده‌روی این پارک با تخته‌سنگ‌ها و ستون‌هایی به گونه ای ساخته شده که گویی درختان از زمین بیرون زده اند . پارک گوئل جزء میراث جهانی یونسکو می باشد و دیدنی‌های آن پایانی ندارد. در قسمت بالایی پارک ساختمان وسیعی وجود دارد که بازدیدکنندگان و مسافران تور اسپانیا میتوانند از تراس آن شهر را مشاهده کنید.

شهرداری شهر بارسلونا از سال 2013 میلادی به بعد پارک را به دو قسمت پولی و رایگان تبدیل کرد. برای ورود به بخش پولی پارک باید حتما بلیط تهیه فرمایید. پارک گوئل دارای مساحتی نزدیک به 17000 هکتار می باشد که یکی از بزرگترین بناها در قسمت جنوبی قاره اروپا می باشد. مقصود از ساخت این پارک فراهم کردن منطقه مسکونی برای اشراف و افراد مرفه بوده که هیچ وقت به سرانجام نرسید.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql