سفر با لوکس ترین قطارهای دنیا

سفر با لوکس ترین قطارهای دنیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 دی ، 1397

سفر با لوکس ترین قطارهای دنیا

شاید بیشتر مردم دنیا سفر با هواپیما را به دلیل سریع و آسان بودنش دوست داشته باشند اما هنوز هم هستند افرادی که سفر با قطار را به هر وسیله دیگری ترجیح می دهند. افرادی که به زیبایی مسیر اهمیت می دهند می توانند از سفر با قطار لذت ببرند و با پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان، قطارها مجهز به امکانات رفاهی شدند و به یکی از وسایل لوکس برای سفر تبدیل شدند و گاهی برخی از آنها حس اقامت در یک هتل 5 ستاره را به شما القا می کنند. در ادامه مطلب آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا شما را با تعدادی از لوکس ترین قطارهای دنیا آشنا کند، پس با ما همراه باشید.

پرو، قطار بلموند آندین اکسپلورر | Belmond Andean Explorer

یکی از لوکس ترین قطارهای دنیا متعلق به کشور پرو می باشد که بر روی یکی از طولانی ترین مسیرهای ریلی جهان حرکت می کند و در مسیر خود از کوه های آلتیپلانو، دریاچه تیتیکاکا و غارهای سامبی عبور می کند. این قطار لوکس که 24 کابین دارد، امکاناتی مانند یک هتل 5 ستاره دارد.

ژاپن، قطار سوئیت شیکی شیما | Train Suite Shiki Shima

ژاپنی ها نیز یکی از لوکس ترین قطارهای دنیا را دارند. قطار مدرن شیکی شیما کابین هایی مجهز با مبلمان لوکس دارد. در سفر با این قطار می توانید مناظر خیره کننده ژاپن را ببینید که در سفرهای یک الی سه روزه برای گردش در ژاپن برنامه ریزی شده اند.

هند، قطار اکسپرس مهاراجه | The Maharajas Express

یکی دیگر از قطارهای لوکس متعلق به هندوستان است که در طی سفرهایی 4 الی 8 روزه 88 مسافر را به گردش داخل کشور می برد. قطار اکسپرس مهاراجه از شهرهای جیپور، گوا و از کنار تاج محل گذر می کند. چیدمان داخل آن به سبک هندی است و دو رستوران فوق العاده دارد. قطار مهاراجه در نزدیکی مسابقات چوگان با فیل و محل برگزاری مراسم سنتی آرتی در گنگ توقف می کند.

اروپا، قطار اکسپرس ونیز سیمپلون اورینت | Venice Simplon-Orient-Express

قطار اکسپرس ونیز سیمپلون اورینت مسافران خود را به سفری رویایی در سراسر اروپا می برد و از لندن به پاریس، ونیز و در نهایت به شهر جادویی استانبول می برد. این قطار مجهز به حمام های اختصاصی با دکوراسیونی به سبک دهه 20 می باشد و فضایی شیک و مجلل دارد و شما را از دنیای مدرن پاریس به بازارها و بافت سنتی استانبول می برد.

آفریقای جنوبی، قطار آبی | Blue Train

قطار آبی یکی از قطارهای لوکس دنیا است که متعلق به آفریقای جنوبی است. این قطار که مسیر 1600 کیلومتری پروتوریا به کیپ تاون را طی 31 ساعت طی می کند، سرویس لوکس و 5 ستاره را به مسافران خود ارائه می دهد. در این قطار به هنگام صرف غذا مسافران کت و شلوار می پوشند و خدمه خاویار و نوشیدنی سرو می کنند. این قطار یک سفر 19 ساعته به نام سافاری ریل نیز دارد.

پرتغال، قطار ریاست جمهوری | The Presidential Train

قطار ریاست جمهوری در سال 1890 برای پادشاه لویی دوم ساخته شد و به همین دلیل یکی از قطارهای بسیار لوکس در دنیا است. این قطار با هزینه ای 1 میلیون یورویی مورد بازسازی قرار گرفت و امروزه در سفری یک روزه از دره دورو عبور می کند و مسافران می توانند در طول سفر از طعم غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند و جالب است بدانید که هر هفته در این قطار یک سرآشپز معتبر وظیفه سرو غذا در این قطار را به عهده دارد.

روسیه و مغولستان، قطار عقاب طلایی یا گلدن ایگل | Golden Eagle

یکی دیگر از لوکس ترین قطارهای دنیا گلدن ایگل است با طی مسافتی 11000 کیلومتری از مسکو به ولادیوستک می رسد و در طول مسیر از سواحل دریاچه بیکال، اولان باتار و مغولستان عبور می کند. اگر اهل ماجراجویی در دل سیبری هستید می توانید سفری لذت بخش را در این قطار تجربه کنید.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql