فرودگاه بین المللی آنتالیا

فرودگاه بین المللی آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 بهمن ، 1398

فرودگاه بین المللی آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای مهم و توریستی ترکیه است که در طول سال و مخصوصا فصل تابستان گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا از طریق فرودگاه بین المللی آنتالیا میزبانی می کند. شهر آنتالیا به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری، سواحل زیبا، هتل های لوکس و آب و هوایی معتدل یکی از شهرهای توریستی غرب ترکیه محسوب می شود که مسافران زیادی مخصوصا از ایران با تور آنتالیا برای تفریح به این شهر می روند. این فرودگاه اصلی ترین مرکز مسافران تور ترکیه در آنتالیا محسوب می شود.

فرودگاه-بین-المللی-آنتالیا

در سال 2015 میلادی فرودگاه آنتالیا با جابجایی 8.20 میلیون نفر، جایگاه سومین فرودگاه پر تردد ترکیه و پانزدهمین فرودگاه اروپا را از آن خود کرد. فرودگاه آنتالیا دارای دو پایانه و یک ترمینال پروازهای داخلی است که از سال 2015 به علت تعمیرات فقط از ترمینال پروازهای داخلی و شماره 2 برای جابجایی مسافران استفاده می شود. برای رفاه حال مسافران در فرودگاه آنتالیا رستوران های بین المللی متنوع و فروشگاه هایی برای خرید وجود دارد. برای دسترسی به فرودگاه آنتالیا از سطح شهر می توانید از اتوبوس های شماره 600 استفاده کنید.

معرفی-فرودگاه-بین-المللی-آنتالیا

با اقامت در هتل های آنتالیا می توانید از خدمات تاکسی و خودروهای VIP برای رسیدن به فرودگاه و بالعکس استفاده کنید. در سال های اخیر و به دلیل برخی محدودیت ها پروازهای تورهای ایرانی در فرودگاه های اطراف آنتالیا می نشینند. شما می توانید با خرید تور آنتالیا از آژانس آرزوی آسمان آبی سفری به یاد ماندنی به آنتالیا داشته باشید. 

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql