موزه بستنی

موزه بستنی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 دی ، 1397

موزه بستنی

مطمئنا شما هم از طرفداران بستنی هستید! انواع مختلف بستنی در فصول گرم سال می تواند شما را با هر سن و سالی وسوسه کند. حالا تصور کنید موزه ای ساخته شود که دیوارها، سقف و همه چیزش با محوریت بستنی باشد، این موزه که ابتدا در منهتن افتتاح شد، به دلیل استقبال زیاد در شهرهای دیگری همچون لس آنجلس، سن فرانسیسکو و میامی نیز ساخته شد. با وارد شدن به این موزه خوشمزه و رنگارنگ، حس ورود به سرزمین های رویایی و جادویی را خواهید داشت که در ادامه آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی شما را بیشتر با بخش های مختلف این موزه هیجان انگیز آشنا می کند، پس با ما همراه باشید.

موزه بستنی که در ابتدا با عنوان یک نمایشگاه هنری واکنش گرا شروع به کار کرد، توسط ماریلیس بان و همکارش مانیش وورا تاسیس شد و در حال حاضر مدیریت موزه نیز بر عهده ماریلیس بان می باشد. موسسان موزه بستنی، هدف از این کار را «خلق فضایی شاد، مفرح و کودکانه» دانست که در آن همه افراد می توانند مانند یک کودک شاد باشند. این موزه افتتاح شد تا مردم دوستدار بستنی را با هر دین و فرهنگ و نژادی به هم نزدیک کند. مانند فضای شاد و فانتزی موزه بستنی را در هیچ کجای دیگر دنیا نخواهید دید. در این موزه همه چیز با موضوع بستنی است و از مهمترین جاذبه های این مکان می توان به غار شکلاتی، استخری پر از اسمارتیز و بستنی قیفی های غول پیکر اشاره کرد که هرکدام می توانند زمینه خوبی برای عکس های سلفی و اینستاگرامی باشند. تصاویر رنگارنگ و زیبایی که از این موزه منتشر شده آن را به شهرتی جهانی رسانده است و باعث شده افراد تنها برای گرفتن چند عکس زیبا به بازدید از آن بروند. بازدیدکنندگان می توانند در سرتاسر این موزه انواع بستنی ها را امتحان کنند.

موزه بستنی که در سال 2016 با استقبال بینظیر مردم در منهتن افتتاح شد، آن چنان شهرتی پیدا کرده که افراد مشهوری مانند کتی پری، بیانسه و کیم کارداشیان نیز از آن بازدید کرده اند. در هرکدام از بخش های این موزه، بازی و سرگرمی های متنوعی در نظر گرفته شده است که از جذاب ترین آنها می توان به تست بستنی و تشخیص طعم آنها اشاره کرد. از مهمترین بخش های موزه بستنی می توان به سالن موز اشاره کرد که در آن موزهای رنگارنگ از سقف آویزان شده اند و مکانی مناسب برای عکاسی در یک فضای رویایی است.

در گوشه ای دیگر از موزه بستنی، استخری پر از اسپرینکل و دانه های رنگی را می بینید که تصور آن هم می تواند برای هر فردی عجیب باشد و شیرجه زدن در آن می تواند خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن بازدیدکنندگان رقم بزند. یکی از شروط ورود به موزه بستنی، شاد و سرخوش بودن است و بیشتر بازدیدکنندگان آن لباس های رنگارنگ به تن می کنند و در تمام فضاهای موزه افرادی هستند که برای گرفتن عکس از بهترین زاویه و در بهترین پوزیشن، شما را راهنمایی می کنند.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql