بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ترکیه

بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ترکیه

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 اسفند ، 1398

بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ترکیه

معرفی نمایشگاه کشاورزی ترکیه | Growtech Eurasia

ترکیه کشوری است که در دهه های اخیر با پیشرفت چشم گیری که در صنعت توریست داشته است تبدیل به یکی از مقاصد مهم گردشگری شده است. در این کشور در طول سال جشنواره و فستیوال های مختلفی برگزار می شود که در این بخش آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا یکی از آنها به نام نمایشگاه کشاورزی اوراسیا را معرفی کند. بازدید از این نمایشگاه یکی از بهترین برنامه های گشت شهری در تور استانبول است برای کسب اطلاعات بیشتر در کنار ما باشید.

بزرگترین-نمایشگاه-کشاورزی-ترکیه
نمایشگاه کشاورزی اوراسیا یکی از بزرگترین و معروف ترین نمایشگاه هایی است که در صنعت کشاورزی و تکنولوژی در اوراسیا برگزار می شود. اولین بار این نمایشگاه در سال 2001 میلادی اجرا شد و تا به امروز هجدمین دوره آن برگزار شده است و هر روز به تعداد بازدید کنندگان و طرفداران آن اضافه می شود و توجه بسیاری از توریستها و مسافران تور ترکیه را نیز به خود جلب کرده است. 

نمایشگاه-کشاورزی-ترکیه

در نمایشگاه کشاورزی افراد مختلفی از کارگر ساده گرفته تا صاحب یک شرکت صادراتی و یا یک شخص حرفه ای در صنعت کشاورزی و ... حضور پیدا می کنند. این فستیوال در سال فقط یک بار اجرا می شود و یکی از بهترین های نمایشگاه ها می باشد. این جشنواره برای افرادی که به گل و گیاه هستند و یا دانشجویان که رشته آنها مرتبط به کشاورزی و گل و گیاه است بهترین مکان می باشد. نمایشگاه کشاورزی در زمینه های گوناگونی فعالیت می کنند که از برای نمونه می توان به گیاهان گلخانه ای و فناوری های مرتبط، تجهیزات کشاورزی، بروزترین سیستم های آبیاری، روش تغذیه گیاهان ومحافظت از آنها، انواع ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و ... اشاره کرد. این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا ساعت 6 عصر پذیرای مراجعه کنندگان می باشد. 

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql