جشنواره جنگ پرتقال در ایتالیا

جشنواره جنگ پرتقال در ایتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 اسفند ، 1398

جشنواره جنگ پرتقال در ایتالیا

ایتالیا، از کشورهای توریستی در قاره اروپا است که با جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی فراوانی که دارد در سال میزبان تعداد زیادی گردشگر از نقاط مختلف جهان می باشد. مردمان ایتالیا دارای مذهب و عقاید های مختلفی هستند. هر سال در این کشور جشنواره و مراسم های مختلفی اجرا می شود که برای نمونه می توان به جشنواره جنگ پرتقال اشاره کرد. جشنواره جنگ پرتقال در ایتالیا یکی از جاذبه های گردشگری ایتالیا تبدیل شده است.

جشنواره-جنگ-پرتقال-در-ایتالیا
جنگ پرتقال، اسم فستیوالی است که هر سال در شهر قدیمی و تاریخی ایوریا برگزار می شود که در ناحیه پیمونت این کشور واقع شده است.  جنگ پرتغال جزو معروف ترین جشنواره هایی است که در جهان برگزار می شود و خیلی از گردشگران و مسافران تور اروپا را به خود جذب کرده است. در این فستیوال شرکت کنندگان از میوه و مواد غذایی استفاده می کنند. قانون این فستیوال به این شکل است که دو گروه برای مارزه جلوی یکدیگر قرار می گیرند و گروه اول پرتاب کننده پرتقال که سوار بر ارابه هستند و از پرتاب کنندگان برگزیده ای محافظت می کنند که سوار بر ارابه های روبازی هستند که با اسب کشیده می شوند و گروه دیگر پیاده هستند و به با هم مبارزه می کنند.

جنگ-پرتقال-در-ایتالیا

جشنواره جنگ پرتغال هر سال در اسفند ماه در سه روز شنبه و یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود که در آن 9 تیم شرگت می کنند که تعدادشان به 4.000 نفر می رسد و هر کسی تنها با ثبت نام در یکی از گروه های پیاده یا سواره می تواند در این فستیوال شرکت کند .

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql