سفر یک روزه به ونیز ممنوع شد؟

سفر یک روزه به ونیز ممنوع شد؟

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 بهمن ، 1397

سفر یک روزه به ونیز ممنوع شد؟

ونیز شهری زیبا و توریستی در ایتالیا است که برای زندگی بر روی آبش به شهرتی جهانی دست یافته است. ونیز که یکی از زیباترین و رویایی ترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیا به شمار می رود می تواند در لحظه به لحظه سفر، خاطرات فراموش نشدنی را برای مسافران و گردشگران تور ونیز رقم بزند. متاسفانه به دلیل تعداد بسیار بالای گردشگرانی که روزانه از این شهر بازدید می کنند، خسارات و مشکلاتی برای آن پیش آمده که دولت برای جبران آن تصمیم به تصویب قانون ممنوعیت سفر یک روزه به ونیز را گرفته است. در ادامه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی در ارتباط باشید تا جزئیات این قانون جدید را در اختیارتان قرار دهیم.

اکثر گردشگرانی که سفر یک روزه به ونیز دارند، هتلی رزرو نمی کنند و حتی در رستوران ها غذا نمی خورند و غذای خود را به همراهشان می آورند و در نهایت هیچ پولی را در این شهر خرج نمی کنند. قانونی سخت برای توریست ها اما مفید برای سلامت شهر ونیز، قانونی است که مانع از سفر یک روزه توریست ها به این شهر می شود و باعت می شود تا از هجوم گردشگران یک روزه به ونیز کاسته شود. طبق این قانون تنها افرادی می توانند از ونیز بازدید کنند که اتاقی در هتل برای خود رزرو کرده باشند.

البته هنوز نیز مشخص نیست که چگونه می شود این قانون را اجرایی کرد اما ونیز تنها 60 هزار نفر جمعیت دارد که این تعداد نمی توانند جوابگوی گردشگرانی باشند که روزانه برای بازدید از این شهر زیبا به ونیز سفر می کنند. قوانین دیگری نیز در ونیز وضع شده که از جمله آنها می توان به ممنوعیت نشستن روی فواره ها، پوشیدن لباس های مناسب و ممنوعیت غذا دادن به پرندگان اشاره کرد، از دیگر قوانین در حال بررسی، اجباری بودن ثبت نام توریست ها قبل از سفر به ونیز است و سرپیچی از هرکدام از این قوانین مجازات و جریمه هایی را به همراه خواهد داشت.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql