معرفی قدیمی ترین هتل های جهان

معرفی قدیمی ترین هتل های جهان

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 بهمن ، 1397

معرفی قدیمی ترین هتل های جهان

امروزه در شهرهای مختلف هتل ها و مهمانخانه های بسیاری برای اقامت مسافران وجود دارد که هرکدام خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. اما در این مطلب آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا شما را با تعدادی از قدیمی ترین هتل های جهان آشنا کند که با سبک و بافت قدیمی و امکانات مدرن امروزی چگونه از گردشگران و میهمانان خود پذیرایی می کنند، پس در ادامه با ما همراه باشید.

هتل هوشی ریوکان | ژاپن

یکی از قدیمی ترین هتل های جهان، هتل هوشی ریوکان است که در کشور ژاپن قرار دارد. هتل هوشی ریوکان که در سال 718 میلادی تاسیس شده، 46 نسل میان اعضای یک خاندان دست به دست شده است. در سفر به ژاپن و اقامت در هتل هوشی ریوکان می توانید تلفیقی از سنت و مدرنیته را حس کنید. هوشی ریوکان دارای یوکاتاهای ژاپنی، تاتامی‌های کف زمین و آثار هنری قدیمی را در کنار تلویزیون هوشمند، اینترنت و وعده های غذایی بینظیر برای اقامت گردشگران و مسافران تور ژاپن در نظر گرفته است.

هتل روتن برن | آلمان

در سال 1120 میلادی و در شهر زیبای فرایبورگ، مهمانخانه ای زیبا به نام روتن برن برای پذیرایی از مسافران تور آلمان ساخته شد. این هتل زیبا که در کنار کلیسای جامع و سالن کنسرت شهر فرایبورگ قرار گرفته، برای رفاه مسافرانی که در سفر به آلمان در آن اقامت دارند اینترنت و صبحانه ای بینظیر را در نظر گرفته است.

هتل اولد بل | انگلستان

هتل اولد بل که از سال 1220 در انگلستان میزبان مسافران و گردشگران تور انگلستان است، با حال و هوایی قدیمی و آتش های هیزمی اش بسیار نزد مسافرانی که به اروپا سفر می کنند محبوب است. هتل اولد بل در شهرک تاریخی Malmesbury واقع شده و در این منطقه نمایش های خیابانی، کارناوال غذای انگلیسی و جنگ بالش برای جذب توریست برگزار می شود.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql