پارکی به شکل ماشین در ابوظبی

پارکی به شکل ماشین در ابوظبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 بهمن ، 1397

پارکی به شکل ماشین در ابوظبی

Ferrari World Abu Dhabi

کشور امارات متحده‌ی عربی شاید در نگاه اول بیشتر کشوری کویری باشد، ولی در سال های اخیر شهرهای آن پیشرفت چشمگیری داشته اند و شهرهای دبی و ابوظبی به دلیل اماکن گردشگری خاص و هیجان انگیز، امروزه یکی از قطب های گردشگری جهان می باشند. اگر قصد سفر به شهر ابوظبی را دارید و عاشق تجربه ی سرعت و هیجان می باشید حتماً سری به شهربازی فراری ورلد بزنید. با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با این شهربازی قرمز رنگ فراری بیشتر آشنا شویم.

کار ساخت این شهربازی از سال 2007 شروع شد و در سال 2010 افتتاح شد. بزرگترین شهربازی سرپوشیده ی جهان می باشد که در مساحتی بالغ بر 200 متر مربع ساخته شده است. جالب است بدانید در ساخت این مجموعه حدوداً 12 هزار تن فولاد به کار رفته است.

شهربازی-فراری-ورلد-ابوظبی

این شهربازی یک پارک مفهومی است که تمامی وسایل آن به شکل ماشین فراری می باشد و غالباً به رنگ قرمز و آلبالویی می باشد. یکی از بهترین و پرهیجان ترین قسمت های این شهربازی ترن های هوایی آن می باشد که مخصوص عاشقان سرعت می باشد. سریعترین ترن هوایی جهان با نام فورمولا روسا در این شهربازی قرار دارد که در عرض 2 ثانیه سرعت آن به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و مساحت 2.7 کیلومتری مسیر ترن را در کمتر از 1:30 ثانیه طی می کند و اوج آدرنالین را می توانید سوار بر این ترن احساس کنید.

علاوه بر ترن های هوایی متنوع شما می توانید تجربه ی رانندگی با ماشین فراری واقعی را هم در این مجموعه تجربه کنید. کودکان شما هم می توانند سوار ماشین های مخصوص شوند. در این مجموعه آکادمی کارتینگ نیز وجود دارد که سوار بر ماشین های کارتینگ می توانید با دوستان خود رقابت کنید.

علاوه بر شهربازی، شما می توانید از نمایشگاه ماشین های فراری نیز بازدید کنید و حقایق جالبی درباره ی این ماشین زیبا به دست بیاورید. حتی می توانید از یک تور مجازی کارخانه‌ی تولید ماشین های فراری نیز بازدید کنید و مراحل مختلف از طراحی، ساخت و رنگ آمیزی را ببینید. در سفر خود به شهر ابوظبی و یا حتی دبی می توانید از ساعت 11 صبح تا 8 شب از این شهربازی پرهیجان استفاده کنید و لذت ببرید.

شهربازی-فراری-ورلد-ابوظبی-امارات

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql