خلیج هالونگ هانوی در کشور ویتنام

خلیج هالونگ هانوی در کشور ویتنام

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 بهمن ، 1397

خلیج هالونگ هانوی در کشور ویتنام

Ha Long Bay Vietnam

یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی ویتنام، خلیج هالونگ است که نام آن در لیست میراث های جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است. خیلی از افراد به این خلیج عنوان هفت عجایب طبیعی جهان را داده اند و از جاذبه هایی است که به مسافران تور ویتنام برای یک بار هم که شده پیشنهاد می شود تا از آن بازدید کنند. در ادامه جهت آشنایی بیشتر همراه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید.

به جرات می توان گفت که خلیج هالونگ (Ha Long Bay) از توریستی ترین مکان هایی است که در ناحیه جنوب شرق آسیا، در کشور ویتنام واقع شده است. این خلیج در ناحیه شمالی این کشور قرار دارد و با هانوی نزدیک به 170 کیلومتر فاصله دارد. خلیج هانوگ بیشتر به دلیل منظره شگفت انگیزی که از اقیانوس دارد، مشهور شده است و مساحت آن نزدیک به 1500 کیلومتر مربع است و 120 کیلومتر طول خط ساحلی آن است و همیشه نام آن در بین طبیعت زیبای جهان به میان می آید.

خلیج هالونگ از تعداد بیشماری جزیره تشکیل شده است که بارزترین آنها سنگ های آهکی آن می باشد که از سطح دریا بیرون زده اند و هر کدام به شکل ها و اندازه های گوناگونی می باشند که باعث جذابیت این منطقه و جذب توریست شده است. اکثر این سنگ های آهکی که از دریا بیرون زده اند، عمرشان به 500 میلیون سال می رسد. در آن ها غارهای بسیاری  وجود دارد که یکی از مشهورترین آنها  Thien Cung Grotto می باشد که در جزیره ی Thien Cung Grotto واقع در جنوب غربی خلیج هالونگ است. جالب است بدانید که در بین جزیره های زیادی که در خلیج هالونگ وجود دارد، بیشتر آنها بدون نام هستند و مابقی هم اکثرا متناسب با شکل ظاهری که دارند نامگذاری شده اند. به عنوان مثال جزیره Voi Island به معنای فیل است که دقیقا به خاطر شباهتی است که با فیل دارد.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql