معبد ادب و هنر هانوی در ویتنام

معبد ادب و هنر هانوی در ویتنام

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 بهمن ، 1397

معبد ادب و هنر هانوی در ویتنام

هانوی، از شهرهای توریستی و مهم کشور ویتنام است که در سال میزبان تعداد زیادی گردشگر از نقاط مختلف جهان می باشد. یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های توریستی ویتنام، معبد ادب و هنر است که در این شهر واقع شده است. این مجموعه در سال 1070 میلای به عنوان دانشگاه برای تقدیم به کنفوسیوس، دانشمندان و حکیمان احداث شد که تا به امروز ساختمان آن به خوبی باقی مانده است و سمبلی از معماری سنتی ویتنام می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید. 

معبد-ادب-هنر-هانوی

معبد ادب و هنر هانوی از قسمت های خوش منظره تشکیل شده است که از مهمترین آنها دریاچه ادب و هنر، چشمه Heavenly Clarity، ستون های سنگی لاک پشتی و حیاط ها و گذرگاه ها می باشد. این مکان باستانی دوره ای مورد استفاده خاندان سلطنتی بوده است. یکی از بخش‌های مهم ابن معبد، ساختمان های تاریخی سلسله Ly و Tran در یک محل قابل احترام می باشد. مکانی که هزاران نفر از فارغ التحصیلان پزشکی را در خود دیده و امروزه به یادبودی از ادب و هنر و تحصیلات تبدیل شده است.

معبد ادب و هنر در حقیقت بیشتر جایی برای تحصیل است تا یک مکان مذهبی. این معبد دارای 5 حیاط می باشد که دو تا از آنها از باغچه های زیبایی برخوردار هستند. مسافران تور ویتنام زمانی که از این معبد دیدن می کنند، در حیاط سوم یک حوض بزرگ را خواهند دید که به اسم چشمه Heavenly Clarity  مشهور است. بعد از آن وارد حیاط چهارم می شوید که به اسم حکیم (sage) معروف می باشد و در آن مجسمه هایی از کنفوسیوس وجود دارد و خانه ای برای مراسم می باشد و در آخر به حیاط پنجم می رسید که Thai Hoc نام دارد و در یک طبل بزرگ و برج ناقوس قرار دارد. این مکان تاریخی به عنوان یکی از مهمترین مکان های فرهنگی هانوی محسوب می شود و توسط تاریخ ویتنام احاطه شده است. گردشگران و مسافران تور ویتنام می توانند با یک پیاده روی کوتاه از میدان Ba Dinh به آن دسترسی پیدا کنند که مسافت کمی با کاخ ریاست جمهوری و موزه زیبای هنر ویتنام دارد. 

معبد-ادب-هنر-هانوی-ویتنام

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql