شب های سفید سنت پترزبورگ

شب های سفید سنت پترزبورگ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 اسفند ، 1397

شب های سفید سنت پترزبورگ

از دیگر جاذبه های بسیار زیبا، خاص و عامه پسند روسیه می توان از فستیوال شب های سفید سن پترزبورگ نام برد. البته در مباحث قبلی ذکر کردیم که روسیه در شهرهای خود الخصوص مسکو و سنت پترزبورگ دیدنی های بسیار زیادی را به نمایش گذاشته و هر ساله عده زیادی از گردشگران را به سوی خود روانه می سازد، از جمله آن ها می توان به کلیسای آناو، کلیسای جامع اسحاق، پاولوفسک، کافه استول و ... اشاره کرد. آژانس مسافرتی آسمان آبی شما را به خواندن مطالبی که در این زمینه برای شما عزیزان مسافر تور روسیه  گردآوری کرده ایم دعوت می کند.
فستیوال شب های سفید سنت پترزبورگ یکی از همین دیدنی های بسیار شگفت انگیز است. زمان اصلی برگزاری این جشن از 6 خرداد تا 9 مرداد در سال 1396 بود که در سنت پترزبورگ شهر تاریخی و پر جاذبه ی روسیه برگزار شد. شب های سفید روسیه یا فستیوال وایت نایت یک فستیوال هنری بین المللی است که شامل مجموعه هایی همچون اپرا و موسیقی، باله کلاسیک و برنامه هایی توسط رقصنده ها، خواننده ها و نوازندگان روسی انجام می شود.نقطه اوج این جشن بزرگ و جالب  که از جاذبه های گردشگری روسیه می باشد، جشن بادبان سرخ است که هر ساله بزرگ ترین گردهمایی را برگزار می کند و بیش از یک میلیون نفر در این مراسم شرکت می کنند.

این رویداد در ماه می آغاز می شود و در جولای به پایان می رسد. شهر زیبای  سنت پترزبورگ شمالی ترین شهر پرجمعیت جهان است که عرض جغرافیایی این شهر آن قدر بالا است که خورشید توانایی غروب به زیر افق برای تاریک شدن آسمان را ندارد.  در حقیقت این پدیده به گونه ای است که نمی توان روز وشب را از هم تشخیص داد که این امر باعث شده است که مقامات شهر نیازی به روشن کردن چراغ های شهر نداشته باشند. این مراسم توسط شهرداری سن پترزبورگ برنامه ریزی می شود. برخی از برنامه های مرتبط با این فستیوال در قبل و بعد از تاریخ ذکر شده اجرا می شود.

شب-سفید-سنت-پترزبورگ

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql