فرودگاه بین المللی آنتالیا

فرودگاه بین المللی آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 اسفند ، 1397

فرودگاه بین المللی آنتالیا

Antalya International Airport

شهر آنتالیا در قسمت غربی کشور ترکیه واقع شده است که یکی از مقصدهای اصلی تفریح برای گردشگران و مسافران تور ترکیه می باشد . وجود جاذبه های گردشگری و تاریخی و همچنین ساحل های زیبا و هتل های مجلل و شیک سبب شده تا آنتالیا در سال میزبان توریستهای زیادی ،  از اکثر نقط دنیا باشد و از طریق مسیر زمینی و خطوط هوایی برای گذراندن تفریحات به این شهر سفر کنند. از همین جهت برای راحتی در برنامه ریزی سفر آشنایی با راه هایی که باعث دسترسی به شهر آنتالیا می شود مانند فرودگاه لازم است. در ادامه همراهآژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

فرودگاه-بین-المللی-آنتالیا-ترکیه

 فرودگاه آنتالیا با آماری نزدیک به 8/20 میلیون نفر مسافر در طی سال 2015 میلادی موفق شده رتبه ی سوم در بین فرودگاه های پرتردد کشور ترکیه را مختص خود کند و همچنین در لیست پرترددترین فرودگاهای اروپا رتبه ی  پانزدهم را به دست آورد. این فرودگاه از سه پایانه مسافری تشکیل شده است که عبارتند از پایانه 1 ، پایانه 2 و ترمینال پروازهای داخلی . پایانه 1 این فرودگاه از ماه نوامبر سال 2015 میلادی جهت تعمیرات و نوسازی تعطیل بود که تا به اتمام رسیدن عملیات ساختمانی آن ، تنها از پایانه 2 و پرواز داخلی برای انتقال مسافران انجام می گرفت.

فرودگاه-آنتالیا

پایانه های فرودگاه بین المللی آنتالیا دارای فروشگاه ها  و رستوران های متنوع برای راحتی مسافران می باشد. فرودگاه بین المللی آنتالیا در مسافت 13 کیلومتری شمال شرق از مرکزشهر آنتالیا واقع شده است که برای رسیدن به این فرودگاه می توانید از اتوبوس شماره 600 استفاده کنید که از مرکز پایانه اتوبوسرانی آنتالیا هر 30دقیقه یکبار به طرف فرودگاه حرکت میکند. بد نیست بدانید که تمامی هتل های موجود در آنتالیا به تاکسی و خودروهای VIP مجهز هستند، همچنین دارای سرویس جا به جا کردن مسافران تور آنتالیا از فرودگاه به محل اقامتشان و بالعکس می باشد.

بخاطر آمار بالای مسافرت ایرانی ها به شهر آنتالیا ، خطوط هوایی پرواز های مستقیمی برای جابه جایی توریستهای ایرانی به این شهر دایر کرده است که بعضی از آنها فصلی و در زمان اوج سفر با این منطقه برقرار می شود. 

فرودگاه-آنتالیا-ترکیه

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql