هزینه اقامت در کوالالامپور

هزینه اقامت در کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 اسفند ، 1397

هزینه اقامت در کوالالامپور

هنگامی که تور مالزی را برای سفر انتخاب می کنید ، تا زمانی که در پایتخت این کشور یعنی شهر کوالالامپور به گشت و گذار نپردازید سفرتان کامل نمی شود و دلیل آن آشنایی و تجربه ای است که از فرهنگ و غذاها ، مراکز خرید و نوع زندگی مالایی به دست می آورید. کوالالامپور شهری هیجان ا‌نگیز است و جزو بهترین شهرهای دنیا برای لذت بردن از غذاهای هندی در بیرون از خود کشور هندوستان می باشد .در ادامه برای آشنایی بیشتر با هزینه اقامت در کوالالامپور، همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

هنگامی که تور مالزی را برای سفر انتخاب می کنید باید این نکته را در نظر گرفت که سفر به این شهر گران‌تر از سایر نقاط مالزی برای شما تمام می‌شود. قیمت هاستل‌های داخل شهر تقریبا بین 20 الی 45 رینگیت می باشد همچنین لازم به ذکر است که هزینه اجاره یک اتاق‌ خصوصی در هاستل نیز هر شب  نزدیک به 40 تا 60 رینگیت است که اغلب این اتاق ها از حمام خصوصی برخوردار می باشند و همچنین امکاناتی مانند صبحانه ، سیستم تهویه هوا و اینترنت بی سیم رایگان را به مسافران ارائه میدهند. برخی از هاستل‌ها در شهر کوالالامپور وجود دارند که دارای آشپزخانه می باشند و مناسب برای افرادی است که در هنگام سفر به تور مالزی و مشاهده جاذبه های توریستی کوالالامپور تمایلی به خوردن غذای بیرون ندارند .

در شهر کوالالامپور ارزان ترین نرخها برای اقامت در هتل ها از 55 رینگیت برای یک اتاق دو نفره شروع می شود که امکانات این اتاق ها شامل صبحانه ، اینترنت بی سیم رایگان ، سرویس بهداشتی می باشد و اگر تمایل دارید در هتلی بهتر که استخر برخوردار باشد اقامت کنید حداقل باید شبی 100 رینگیت هزینه کنید و همچنین اگر قصد دارید در یک هتل لوکس اقامت کنید نیز باید نزدیک به 225 رینگیت برای هر شب در نظر بگیرید. 

Malaysia-KualaLumpur

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql