خودروی ریکشا

خودروی ریکشا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 اسفند ، 1397

خودروی ریکشا

آگرا یکی از شهرهای پر سروصدا و شلوغ کشور هند است که مردمان بومی خود را دارد و شهری است که اهمیت تاریخی زیادی دارد و یکی از جاذبه های گردشگری کشور هند محسوب می شود که به عنوان دروازه مدرنیزه به حساب می آید.

در آگرا به خاطر وجود باغ های زیبا و رودخانه بسیار زیبای یامونا و  همچنین قصر بزرگ تاج محل علاوه بر اینکه شهر آگرا را خیلی با صفا و دوست داشتنی کرده است باعث شده که گردشگران زیادی را برای دیدن شگفتی ها و زیبایی های این شهر جذب کند و هر ساله توریست های زیادی به آگرا سفر می کنند که این امر سبب شلوغ شدن این شهر شده است.

پس یکی از مهمترین مشکلات در تور هند ، مشکل رفت و آمد است پس با آرزوی آسمان آبی همراه باشد. تا یکی از وسیله های نقلیه مخصوص شلوغی را معرفی کنیم.

در آگرا به دلیل وجود خیابان های شلوغ و پر تردد ، وسایل نقلیه عمومی زیادی وجود دارد  که یکی از انواع آن ریشکا نام دارد. زمانی که به تور هند می روید  و به شهر آگرا برای رفتن در خیابان‌های شلوغ ، خیلی راحت می توانید از خودروهای ریشکا، یا دوچرخه‌هایش برای رفت و آمد در مکان و خیابان های شلوغ و پرتردد استفاده کنید که استفاده از این ریشکا با ازدحام شلوغی آگرا کاری منطقی به نظر می آید.

در آگرا غرفه هایی که درآن خودروهای ریشکا موجود است درست کنار ایستگاه های آگراکانت است و به راحتی در دسترس عموم می باشد. استفاده از ریشکا این امکان را به مسافر می دهد که  بر سر قیمت کرایه هم چانه بزند از همین رو کاملا به صرفه نیز می باشد.

نرخ کرایه های ریشکا حدوداً در مسیرهای کوتاهی که مسافتشان کمتر از 3 کیلومتر است نزدیک به 2900 تومان می باشد و بهتر است قبل از اینکه سوار ریشکا شوید و حرکت کنید،  کرایه را تعیین کنید.اگرقصدمسافرت به کشور هندوستان دارید ،می توانید برای رزرو تورهند و یا استعلام قیمت تورهند با همکاران ما در آژانس مسافرتی آسمان آبی با شماره 02157872 تماس حاصل فرمایید.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql