دوچرخه‌های ریکشا

دوچرخه‌های ریکشا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 اسفند ، 1397

دوچرخه‌های ریکشا

آگرا  شهری است در کشور هند که مردمی بومی خود را دارد و شهری شلوغ و پر سروصدا است، شهر آگرا از نظر تاریخی  اهمیت زیادی دارد و از جاذبه های گردشگری آگرا بشمار می آید که به آگرا شهر دروازه مدرنیزه یا نوین نیز می گویند.

آگرا به خاطر وجود باغ های زیبا و رودخانه بسیار زیبا یامونا و  همچنین قصر بزرگ تاج محل علاوه بر اینکه شهر آگرا را خیلی با صفا و دوست داشتنی کرده است باعث شده که  گردشگران زیادی را برای دیدن شگفتی ها و زیبایی های این شهر جذب کند که با توجه به جمعیت زیاد هند، به اضافه گردشگران و توریستها، آگرا به شهری شلوغ تبدیل شده است.

مشکل رفت و آمد در شلوغی خیابان ها  و سطح شهر نیز به چشم می خورد .

پس با آرزوی آسمان آبی همراه باشید. تا یکی از وسیله های نقلیه مخصوص شلوغی را به شما معرفی کنیم.

دوچرخه ریشکا وسیله ای است برای شلوغی خیابان ها آگرا که بسیار ارزانتر از دیگر وسیله های نقلیه است. دوچرخه های ریشکا در میان مردم آگرا برای خیابان های تنگ و باریک  و همچنین برای عبور در کوچه های شهر بسیار مورد استفاده است  و رواج دارد. اگرچه استفاده از دوچرخه های ریشکا در بعضی مواقع  باعث خسته شدن و کسل کردن گردشگران می شود.

دوچرخه های ریشکا از آن جمله از وسیله نقلیه هایی محسوب می شوند که سازگار با محیط زیست است و افرادی  که دوچرخه های ریشکا را اداره می کنند مسلط به زبان انگلیسی نیستند.

 پس  بهتر است زمانی که به تور هند و به شهر آگرا سفرمیکنید یک نقشه یا یک راهنما که مخصوص گردشگران می باشد را تهیه و همراه خود داشته باشید.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql