شهر کوالالامپور ، پایتخت مالزی

شهر کوالالامپور ، پایتخت مالزی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 اسفند ، 1397

شهر کوالالامپور ، پایتخت مالزی

شهر کوالالامپور در قسمت ساحل شبه جزیره کشور مالزی واقع شده است و یکی از زیباترین و مدرن ترین شهر هایی است که در جنوب شرق آسیا قرار دارد. این شهر دارای جاذبه های توریستی زیادی است و 243 کیلومتر مربع مساحت دارد که در قسمت غربی امتداد ساحل شبه جزیره قرار دارد و پایتخت مالزی میباشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با شهر کوالالامپور همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

کوالالامپور ، به شهر گل آلود معروف می باشد که دلیل این عنوان قرار گرفتن آن در محل برخورد رودخانه های کلانگ و گمباک است، این شهر طبق آمار به دست آمده در سال 2016 میلادی با جمعیت 1.73 میلیون نفر به عنوان بزرگترین شهر واقع در کشور مالزی به شمار می آید. در این  شهر ترکیب چند فرهنگ مشاهده می شود که اصلی ترین ساکنان آن مالزیایی ها ، چینی ها و هندوها می باشند. خیلی راحت می توان در سنت های مختلفی که در شهر است و آداب رسوم های متفاوت و همچنین اعتقادات مذهبی ، نوع غذاها و شکل معماری تنوع نژادی را مشاهده کرد.

شهر کوالالامپور  به دلیل آب و هوایی استوایی که دارد احتمال بارش باران در هر زمان از سال وجود دارد که تقریباً دمای این شهر هم از 23 تا 35 درجه سانتی گراد می باشد. اسلام ،  مذهب رسمی شهر کوالالامپور است که بر اساس آمار به دست آمده تا سال 2010 میلادی جمعیت شهر را  نزدیک به 61.3 درصد مسلمانان و همچنین 19.8 درصد بودایی و 9.2 در صد مسیحیان به علاوه 6.3 درصد هندوها و 1.3 درصد مذهب های قدیمی و سنتی چین تشکیل می دهند ، پس زمانی که به تور کوالالامپور سفر می کنید می توانید مذهب ها و فرهنگ های مختلف را از نزدیک مشاهده کنید و آشنا شوید. 

kuala

kualalumpur-malaysia

asia-malaysia-kuala

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql