سوغات پاتایا

سوغات پاتایا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 اسفند ، 1397

سوغات پاتایا

 پاتایا شهری با جاذبه های توریستی فراوان و طبیعت زیبا است که می توان انواع پاساژها و فروشگاه و بازارها را در آن مشاهده کرد و به راحتی هر کسی با هر سلیقه ای که دارد می تواند کالای مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کند. در پاتایا جنس هایی با قیمت های ارزان وجود دارد که مسافران تور تایلند  باید حواسشان باشد و کیفیت محصول را بررسی کنند. برای راهنمایی بیشتر همراه با آسمان آبی باشید.

سوغات-پاتایا

زمانی که در پاتایا می خواهید چیزی بخرید یا به دنبال سوغاتی برای کسی هستید، می توانید به فروشگاه های موجود در خیابان های بیچ رود «Beach Road» و سکند رود «Second Road» که در راستای یکدیگر هستند بروید و از مغازه ها، ظرف های سفالی، مجسمه های بودا، انواع پوشاک، ظروف های حکاکی شده و ... را جهت یادگاری یا سوغات برای کسی بخرید. از فروشگاه‌هایی که پیشنهاد می شود برای خرید بروید، مرکز خرید مایک است که در محل اتصال این دو خیابان اصلی قرار دارد و شما می‌توانید برای خرید لباس‌های محلی و کیف و کفش، کتاب های دو زبانه، دوربین، گوشی و ... به مرکز خرید رویال گاردن پلازا بروید.

در پاتایا اجناس مختلف زیادی وجود دارد که می توانید برای سوغاتی خریداری کنید، که معروف ترین آنها ظرفهای چوبی، سفالی، لاکی و نقره است که روی آنها با حکاکی تزیین شده، کیف پارچه ای، عروسک‌های دست ساز و انواع صنایع دستی، پارچه های از جنس نخی و ابریشم و کتان، سنگهای زینتی گران قیمت و تندیس های خدایان بوداییان می باشد.

اگر به دنبال سوغاتی هایی از محله های کوچک کشور تایلند هستید می توان سری به مرکز خرید او‌تی‌او‌پی «OTOP» بزنید که علاوه بر پوشاک و صنایع دستی و ... وسیله های متفاوت مانند مجسمه‌های چوبی بودا و دیگر خداییان شرقی به نام شیوا (Shiva) و مانند موتورسیکلت‌ها و خانه‌هایی ار جنس چوب که با دست ساخته شده اند را تهیه کنید.

سوغات-پاتایا-تایلند


نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql