آب و هوای بانکوک

آب و هوای بانکوک

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 اسفند ، 1397

آب و هوای بانکوک

Bangkok Weather

تایلند از کشورهای استوایی است که در قسمت جنوب شرق آسیا قرار دارد و دارای آب و هوای گرم و مرطوب می باشد و در طول سال گرم می باشد. بانکوک پایتخت این کشور نیز همین آب و هوا را دارد. در این شهر 2 فصل وجود دارد که عبارتند از فصل خشک و فصل مرطوب. بارش باران در شهر بانکوک از ماه می تا سپتامبر می باشد که بیشتر بارش باران را می توان در ماه ژوئن مشاهده کرد. هوای بانکوک در فصل مرطوب در گرمترین درجه 20 درجه سانتی گراد می باشد که ساعتی بارانی و ساعتی از روز آفتابی است. بارش باران در شهر بانکوک معمولاً عصرها می باشد، اما در برخی روزها یک روز کامل هوا بارانی می باشد. در ادامه آژانس آرزوی آسمان آبی را همراهی کنید. 

از نظر شرایط آب و هوایی بهترین زمان برای سفر کردن به شهر بانکوک، از ماه اکتبر تا فوریه می باشد. در این مدت درجه هوا بین 25 الی 28 درجه سانتی گراد می باشد و معمولا همراه با یک نسیم خنک می باشد و بارش باران هم کم می باشد. اما فصل خشک بانکوک از ماه نوامبر تا ماه فوریه می باشد که بهترین فصل مسافرت و گردشگری می باشد. در این زمان شهر بانکوک کمترین مقدار بارش باران را دارد.  

در سه ماه از سال مثل ماه مارس، آوریل و می، هوا در بانکوک خیلی گرم می باشد و درجه هوا تا 30 سانتی گراد بالا می رود و همراه با رطوبت می باشد که برای گردشگران و مسافران تور بانکوک می تواند کمی اذیت کننده باشد. شهر بانکوک 69 فوت بالای سطح دریا می باشد و همین امر باعث شده تا وقتی که باران زیاد می بارد امکان وقوع سیل ایجاد شود.

آب-هوا-بانکوک

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql