صربستان، کشوری در جنوب قاره اروپا

صربستان، کشوری در جنوب قاره اروپا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 اسفند ، 1397

صربستان، کشوری در جنوب قاره اروپا

Serbia

کشور صربستان در بخش بالکان و در جنوب اروپا قرار دارد، که پایتخت آن شهر زیبا بلگراد می باشد. این کشور در گذشته یکی از شش کشوری بود که جمهوری سوسیالیست یوگسلاوی را تشکیل می دادند. صربستان Serbia، با کشورهایی از جمله بلغارستان، مونته نگرو، بوسنی هرزگوین و آلبانی مرز مشترک دارد. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا بیشتر شما را با این کشور زیبا آشنا کنیم.

صربستان-بلگراد

مردم صربستان، مردمی بسیار خونگرم هستند و روابط خوبی با گردشگران تور صربستان دارند. بیشتر مردم این کشور بخصوص جوانان به زبان انگلیسی و اسپانیایی نیز صحبت می کنند بنابراین گردشگران براحتی می توانند با کمی آشنایی به زبان انگلیسی با آنها ارتباط برقرار کنند و از راهنمایی هایشان در طول سفر استفاده کنند. پول رسمی کشور صربستان، دینار صربستان RSD می باشد و تمام معاملات داخل کشور با پول ملی خودشان انجام می شود. از مهمترین مقاصد گردشگری صربستان می توان به شهر بلگراد اشاره کرد که در فصول مختلف میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می باشد.

کشور صربستان به دلیل دارا بودن قلعه های خیره کننده، صومعه های قرون وسطی، روستاهای سنتی دوست داشتنی و شهر های شلوغ با پارک های سبک باروک و معماری هنر دکو، مقصد مهم گردشگری در اروپا محسوب می شود. اخیرا ویزا توریستی برای مسافران ایرانی، برای سفر به این کشور زیبا نیاز نمی باشد و به همین دلیل به تازگی این کشور به یکی از مقاصد اصلی سفر ایرانیان تبدیل شده است. 

صربستان

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql