رستوران های مارماریس

رستوران های مارماریس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 اسفند ، 1397

رستوران های مارماریس

زمانی که تور مارماریس را برای سفر انتخاب می کنید و به دنبال این هستید که در این شهر با هزینه کم غذای خوشمزه و با کیفیت میل کنید، این شهر علاوه بر جاذبه های گردشگری و هتل ها، از نظر رستوران و خورد و خوراک در بین علاقه مندان به تور ترکیه نیز محبوب می باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر رستوران های شهر مارماریس همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

 

رستوران ریکیز چیپی مارماریس  (Ricky’s Chippy Restaurant)

رستوران ریکیز چیپی با منوی غذاهای اروپایی و فست فود آماده ارائه بهترین خدمات و سرویس دهی به مشتریان است. پرسنل این رستوران بسیار خوش برخورد هستند البته این نکته را هم باید اضافه کرد که همه غذاهایی که در رستوران پخت می شود خانگی و تازه هستند. اگرچه قیمت غذاهای این رستوران مناسب است ولی از نظر طراحی و محیط و فضایی که دارد بسیار مناسب و قابل قبول می باشد. در رستوران ریکیز چیپی (Ricky’s Chippy Restaurant) می توانید وعده‌های صبحانه و ناهار، شام و میان وعده ها را میل کنید. یکی دیگر از امکانات این رستوران تحویل درب منزل، بیرون‌بر، رزرو میز و همچنین نشستن در فضای بیرون می باشد، ریکیز چیپی صندلی‌های بلند را برای کودکان دارد و به علاوه ویلچر، البته یکی دیگر از امکانات این رستوران اینترنت بی‌سیمی است که در اختیار مشتریان می باشد.

 

رستوران میا مارماریس(Mia Marmaris)

میا مارماریس (Mia Marmaris) را بدون تردید می توان به عنوان یکی از بهترین رستوران های موجود در شهر معرفی کرد که غذاهای آن در بین افراد محلی و گردشگران و مسافران تور مارماریس طرفداران بسیاری دارد. برای چشیدن طعم واقعی غذاهای محلی و سنتی مارماریس این رستوران یکی از بهترین گزینه ها می باشد، همچنین لازم به ذکر است جدا از غذا، قیمت، محیط و سرویس‌دهی و خدماتی که رستوران ارائه می دهد بسیار عالی می باشد. چشم‌انداز رستوران میا مارماریس نیز یکی از ویژگی هایی است که نمیشود نادیده گرفت و بسیار جذاب است. ساعت کار این رستوران هر روز از ساعت 7 عصر می باشد و تا ساعت 12:30 شب برای مشتریان باز است. 

 

 

 

 رستوران لافرچون مارماریس (La Fortune Restaurant) 

این رستوران برای اولین بار در سال 2009 میلادی افتتاح شد و جزو آن دسته از رستوران های موجود در شهر مارماریس است که  یک سرویس‌دهی عالی دارد و فضا و منظره زیبایی دارد که مشتریان را جذب خود می کند. غذاهایی که در این رستوران پخت می شود با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در منوی رستوران لافرچون مارماریس انواع غذاهای محلی و بین المللی وجود دارد.

 

 

 

رستوران استیک اند بار (Steak & Bar Restaurant)

استیک اند بار مارماریس (Steak Restaurant & Bar) نام رستورانی است که به نظر بعضی ها، جواهری پنهان از دیدها در شهر مارماریس می باشد. این رستوران به علت قرار گرفتن کنار ساحل یک چشم انداز خیلی زیبا دارد که نظر مشتریان را جذب خود می کند. غذاهایی که در رستوران استیک اند بار مارماریس (Steak Restaurant & Bar) پخت می شود بسیار خوشمزه و با کیفیت بالا هستند و نوع سرویس دهی و خدماتی که به مشتریان ارائه میدهند بسیار عالی است. ساعت کار رستوران از ساعت 7 صبح می باشد و تا ساعت 1 بامداد باز است و همچنین این امکان برای مسافران تور ترکیه وجود دارد که میز را از قبل رزرو کنند. در منوی این رستوران انواع غذاهای غذاهای اروپایی، ترکی و استیک موجود می باشد و گردشگران می توانند برای خوردن هر 3 وعده غذایی (صبحانه ، ناهار ، شام) به این رستوران مراجعه کنند. 

 

 

 

 

رستوران کازینز استیک هاوس مارماریس  (Cousins Steakhouse Marmaris)

کازینز استیک هاوس (Cousins Steakhouse) را می توان به عنوان یکی از رستوران های خوب در شهر مارماریس با کیفیت غذایی بالا نام برد که غذاهای آن قیمت های مناسبی دارد. غذاهای مختلف زیادی در منوی این رستوران وجود دارد به عنوان مثال غذاهای اروپایی، انگلیسی، ترکی و غذاهای مخصوص گیاه خواران. محیط این رستوران نیز مانند اکثر رستوران های ترکیه دوستانه و گرم است. رستوران کازینز استیک هاوس (Cousins Steakhouse) دارای امکاناتی از قبیل بیرون‌بر، رزرو میز، نشستن در فضای باز، تلویزیون، صندلی‌های بلند مخصوص کودکان، ویلچیر، اینترنت و ... می باشد.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql