معبد مادر، دیدنی ترین معبد در بالی

معبد مادر، دیدنی ترین معبد در بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 تیر ، 1398

معبد مادر، دیدنی ترین معبد در بالی

معبد پورا بساکیه که به عنوان معبد مادر در بالی شناخته می شود، امروزه مورد بازدید بسیاری از گردشگران شده است. این معبد زیبا در کوهپایه آتشفشان آگونگ در ناحیه بساکیه قرار گرفته و از مهم ترین معابد در بالی به شمار می رود. قدمت و تاریخ ساخت معبد مادر بالی به بیش از هزار سال قبل بازمی گردد. مردم بالی اعتقاد شدیدی به این معبد دارند و یکی از مقدس ترین مکان ها برای بومیان و هندوهای مقیم کشور اندونزی حساب می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با آرزوی آسمان آبی همراه شوید. کشور اندونزی هرساله نظر گردشگران بسیاری را با توجه به جاذبه های بی شماری که دارد به خود جلب می کند.

بالی-اندونزی-معبد

اگر علاقه مند به شناخت آئین و اعتقادات مردم اندونزی دارید، یکی از مکان هایی که حتما در سفر به تور بالی باید دیدن نمایید معبد مادر یا همان پورا بساکیه می باشد. بهترین زمان برای بازدید از این معبد صبح و عصر می باشد که معبد خلوت تر بوده و می توانید به راحتی به همه جای معبد بروید.
معبد مادر بالی حدود 86 عدد معبد دیگر را در خود جای داده و یکی از بزرگترین معابد به شمار می رود. در این محل بیشتر مراسم ها و جشن های مذهبی بالی برگزار می گردد. همچنین معبد پورا بساکیه از منظره و باغ بسیار زیبایی تشکیل شده که جذابیت خود را چندین برابر نموده است.
شما می توانید بعد از گشت و گذار در معبد مادر برای استراحت و سرو غذا به رستوران های متعدد اطراف معبد بروید و لذت ببرید.


اندونزی-بالی-معبد-مادر

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql