پربازدید ترین مقاصد گردشگری در سال 2018

پربازدید ترین مقاصد گردشگری در سال 2018

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 مرداد ، 1398

پربازدید ترین مقاصد گردشگری در سال 2018

جذاب ترین مقاصد توریستی در سال 2018

بسیاری از مردم زمانی که قصد سفر دارند به دنبال مناسب ترین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری می گردند. شاید شما از جمله افرادی باشید که دانستن جذاب ترین کشورهای گردشگری از دید دیگر مردمان کجاست ؟
آژانس آرزوی آسمان آبی لیست پربازدید ترین مقاصد گردشگری از کمترین به بیشترین را ارائه میدهد:

10) تایلند
کشور تایلند با جمعیت 35.4 میلیون توریست در سال در جایگاه دهم پربازدیدترین کشورهای جهان قرار دارد. تایلند زیبا یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای توریست های سراسر دنیاست. کشور تایلند مملو از مکان های تاریخی و سواحل فوق العاده جذاب است. کشور تایلند معروف به شب زنده داری ست و دارای رستوران های بین المللی و محلی، کلاب ها و دیگر مکان های شاد دیگر است که توریست ها را مجذوب این مکان زیبا کرده است. بانکوک و پاتایا، پوکت و سامویی از جمله شهرهای بسیار جذاب و پربازدید تایلند محسوب می شود.
تایلند پر است از جاذبه های گردشگری که سالانه تعداد بیشماری توریست را به سمت خود روانه می کند. از جمله
1.جزیره فی فی
2.سواحل ری لی
3.موزه هنری بطری های شیشه ای
4.مینی سیام پاتایا

ساحل زیبای تایلند _ آژانس آسمان آبی

9) آلمان
کشور آلمان با جمعیت سالانه 37.5 میلیون توریست در جایگاه نهم لیست پربازدید ترین کشورهای دنیا قرار گرفته است. این کشور دارای موزه هایی جذاب با مکان های تاریخی و نیز ساختمان های بسیار زیبا و منحصر به فرد است. هامبورگ شهری زیبا و پر از سرگرمی و هیجان است اما برلین شهری زیبا برای گذراندن زمان است. فرانکفورت به دلیل دارا بودن بسیاری از موزه ها و گالری های هنری در میان گردشگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این میان بایرن شهری شگفت آور به منظور تعطیلات شماست.
از جمله مکان های گردشگری پربازدید آلمان می توان به موراد زیر پرداخت
1.جنگل سیاه
2.دروازه براندنبورگ
3.کلیسای جامع کلن
4.سرزمین مینیاتوری
5.شوان اشتاین

ساختمان های زیبای آلمان _ آژانس آسمان آبی

8) ترکیه
کشور ترکیه با جمعیت 37.6 میلیون توریست در سال در رده ی هشتم لیست پربازدید ترین مکان های گردشگری دنیا قرار دارد. کشور ترکیه کشوری زیبا و جذاب برای مسافران و گردشگران است. از جمله شهرهای پربازدید ترکیه می توان استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و بدروم را نام برد.
از جمله مکان های پربازدید ترکیه
1.کاپادوکیا
2.افسوس
3.استانبول
4.بدروم
5. سواحل بی نظیر

بالن های زیبای ترکیه _ آژانس آسمان آبی

7) انگلستان
کشور انگلستان با جمعیت سالانه 37.7 میلیون گردشگر در رده ی هفتم پربازدیدترین کشورهای جهان قرار دارد. بریتانیا را می توان به تنهایی شهری مهم در جذب توریست معرفی کرد. سپس لندن را می توان نام برد که از محبوب ترین شهرهای گردشگری انگلستان 
به شمار می رود. انگلستان کشوری مناسب برای هر سلیقه ای است. جشنواره های هنری بی نظیری سالانه در ادینبورگ برگزار می شود. در این شهر آثار تاریخی بی نظیری و همچنین قلعه های زیبایی مورد بازدید گردشگران قرار میگیرد. 
از جمله معروف ترین مکان های گردشگری جذاب در انگلستان می توان به موارد زیر اشاره کرد
1.یورک
2.استون هنج
3.لندن
4.ادینبورگ
5.ارتفاعات اسکاتلند

طبیعت زیبای انگلستان _ آژانس آسمان آبی

6)مکزیک
کشور مکزیک با جمعیت سالانه 39.3 میلیون گردشگر در رده ی ششم لیست پربازدیدترین کشورهای دنیا قرار دارد. این کشور با دارا بودن سواحل شگفت انگیز و زیبا می تواند یکی از دلایل مهم سفر مردم به کشور مکزیک باشد. در کشور مکزیک هتل های زیبا و بینظیر ساحلی وجود دارد که به منظور گذراندن وقت و لذت بردن از سفر را به همراه دارد. این کشور پر است از موزه های دیدنی و مکان های تاریخی زیبا و جذاب. از جمله معروف ترین و پرگردشگرترین مکان های جذب توریست مکزیک می توان به موراد زیر اشاره کرد
1.اهرام بزرگ
2.پالنکه
3.کوپر کانیون
4.تولوم که به عنوان ساحلی عالی برای تعطیلات شناخته می شود.
5.چیچن ایتز در شهر مایاها در شبه جزیره یوکاتان قرار دارد.

بناهای تاریخی مکزیک _ آژانس آسمان آبی


5)ایتالیا
 کشور ایتالیا با جمعیت سالانه 58.3 میلیون گردشگر در جایگاه پنجم لیست پربازدیدترین کشورهای دنیا قرار گرفته است. این کشور در خط ساحلی مدیترانه قرار دارد و بسیاری از مناظر زیبا و جذاب را در سرتاسر اروپا را داراست. ونیز و بخشی از رم به عنوان قطب گردشگری این کشور محسوب می شوند. این کشور دارای بزرگترین آتشفشان فعال در اروپا، مکان های تاریخی بیشمار، شهرهایی با کوچه های باریک و رمانتیک، سواحل زیبا و شگفت انگیز و نیز مردمی مهربان است که سالانه گردشگران بیشماری را به سمت خود جذب می نماید.
از جمله معروف ترین مکان های گردشگری ایتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1.پومپی
2.کلیسای فلورانس
3.ونیز
4.کولوسئوم در رم
5.میدان پیازا دل کامبو

ساختمان های زیبای ایتالیا _ آژانس آسمان آبی

4)چین
کشور چین با جمعیت سالانه 60.7 میلیون گردشگر در جایگاه چهارم لیست پربازدیدترین کشورهای دنیا قرار دارد. از شهر های معروف چین می توان پکن و شانگهای را نام برد. چین پر است از جاذبه های گردشگری فراوان که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید. 
از جمله معروف ترین جاذبه های گردشگری چین می توان به موارد زیر اشاره کرد
1.شهر ممنوعه پکن
2.دیوار چین
.3.ارتش سزخپوستی
4.کوه های زرد در هوانگ شان
5. رودخانه لی در گلین

بناهای تاریخی چین _ آژانس آسمان آبی

3) ایالات متحده آمریکا
کشور آمریکا با جمعیت سالانه 76.9 میلیون گردشگر در جایگاه سوم لیست پربازدیدترین کشورهای دنیا قرار دارد. کشور آمریکا پر است از قومیت ها و فرهنگ های متنوع. شهری های نیویورک و لس آنجلس به عنوان دو مقصد محبوب گردشگری محبوب کشور آمریکا می باشد. نکته ی جالبی که در مورد کشور آمریکا وجود دارد این است که در زمستان شهرهایی گرم و در تابستان شهرهایی خنک وجود دارد که همین باعث می شود در کل سال گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب نماید.
از جمله معروف ترین و محبوب ترین مکان های پرگردشگر در ایالات متحده آمریکا می توان به موارد زیر اشاره کرد
1.منهتن در نیویورک
2.پل گلدن گیت در سن فرانیسیکو
3.پل گلدن گیت در سن فرانسیسکو
4.نیاگارا در مرز با کانادا
5.پارک ملی یلواستون با چشمه ی آب گرم

مکان های دیدنی آمریکا _ آژانس آسمان آبی

2)اسپانیا
کشور اسپانیا با جمعیت 81.8 میلیون گردشگر سالانه در جایگاه دوم پرگردشگر ترین کشورهای جهان قرار دارد. اسپانیا دارای زیبایی خیره کننده است و از پرطرفدارترین کشورهای اروپایی می باشد. اسپانیا دارای سواحل شگفت انگیزی با شن های سفید است. اسپانیا دارای بهترین نوشیدنی های دنیاست. 
از جمله پربیننده ترین جاذبه های توریستی اسپانیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1.مسجد کوردوبا
2.جزیره ایبیزا
3.کاخ ال اسکوریال
4.کاخ الحمرا
5.ساگرادا فامیلا

اسپانیا _ آژانس آسمان آبی

1)فرانسه
کشور فرانسه با جمعیت سالانه 86.9 میلیون گردشگر در جایگاه اول لیست پربازدید ترین کشورهای دنیا قرار دارد. این کشور مملو از مکان های تاریخی، چشم اندازهای زیبا، سواحل و نیز خوردن غذاهای خوشمزه می باشد. پاریس از جمله پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان محسوب می شود.اسکی بر روی رشته کوه های آلپ، استراحت بر روی سواحل زیبای اقیانوس اطلس و دیدن آثار تاریخی از جمله دلایل جذب گردشگر به این منطقه است.
1)قصر ورسای
2)برج ایفل
3)پیست اسکی شامونیکس
4)مونت سنت میشل

برج ایفل _ آژانس آسمان آبی

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql