هتل آتلانتیس دبی از آغاز تاکنون

هتل آتلانتیس دبی از آغاز تاکنون

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 شهریور ، 1398

هتل آتلانتیس دبی از آغاز تاکنون

مراحل ساخت هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی Atlantis hotel Dubai هتلی که در جزیره پالم جمیرا در 24 سپتامبر سال 2008 میلادی افتتاح شد. طرح این هتل از هتل آتلانتیس در جزیره بهشتی باهاما الهام گرفته شده است. سرمایه گذاری روی هتل آتلانتیس دبی توسط دو شرکت Istithmar و Kerzner International Holdings Limited انجام شد که در سال 2012 شرکت Istithmar 50 درصد از سهام Kerzner به مبلغ 250 میلیون دلار را خریداری کرد. اما همچنان توسط Kernzer International Resort مدیریت میشود.

هتل آتلانتیس دبی _ آسمان آبی

ساخت هتل آتلانتیس دبی

هنگام طراحی هتل آتلانتیس یک قوس توخالی را در وسط بنا قرار دادند که با این قوس هتل آتلانتیس به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شد و توسط یک پل به نام Royal Bridge Suite به هم متصل شدند. محوطه هتل آتلانتیس دبی شامل بزرگترین شهر بازی آبی و آکواریوم خاورمیانه با 65 هزار ماهی و یک کوسه قرار دارد. معمار هتل آتلانتیس دبی  Wimberly, Allison, Tong and Goo (WATG) است که در کار ساخت هتل های مجلل بسیار متبحر هستند. پیمانکاری اصلی پروژه هتل آتلانتیس دبی به یک شرکت چند ملیتی مستقر در انگلستان Laing O'Rourk اهدا شد. این شرکت مسئول طراحی و مراحل ساخت هتل 23 طبقه آتلانتیس و پارک آبی آتلانتیس بود.

افتتاحیه هتل آتلانتیس دبی

افتتاحیه پس از ساخت هتل آتلانتیس دبی توسط Laing O'Rourk در 24 سپتامبر بود. به عنوان بخشی از افتتاحیه، نمایش نور، تصاویر متحرک بر روی هتل روشن شد. در این افتتاحیه 100000 آتش بازی (تقزیبا هفت برابر بیشتر از مقدار مورد استفاده در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک پکن 2008) به مدت 15 دقیقه به طول انجامید. نمایش آتش بازی در تمام طول 5 کیلومتری از پالم جمیرا و آتلانتیس را روش کرد. در مراسم افتتاحیه مسئولین محلی و بیش از 2000 میهمان، از جمله افراد مشهور، ستارگان سینما، ستارگان موسیقی، ستارگان ورزشی دعوت شده بودند. هزینه مراسم افتتاحیه هتل آتلانتیس دبی در حدود 20 میلیون دلار بوده است. هتل آتلانتیس دبی در مجموع شامل 1539 اتاق است که همگی به سبک عربی ساخته شده و دارای امکاناتی مانند اینترنت وایفای رایگان، ملحفه های ضد آلرژی، سرویس خواب با کیفیت، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت و... است و به عنوان یکی از اولین بخش های رویایی پالم جمیرا است. پارک آبی آتلانتیس دبی در زمینی به مساحت 141 هکتار ساخته شده و دارای بخش های مختلفی مانندسرزمین دلفین ها، سرزمین شیرهای دریایی، وسایل بازی، آکواریوم، دنیای زیر آب و غواصی است که در قسمت بیرونی هتل قرار دارد. هتل اتلانتیس دبی دارای یک ساحل شنی اختصاصی است و منظره ای خیره کننده از خلیج فارس را تماشا خواهید کرد. در هتل آتلانتیس دبی 23 رستوران متنوع قرار دارد و همگی بهترین سرآشپزهای جهان را دارا هستند. در این رستوران ها میتوانید غذاهای معروف بین المللی را با بهترین کیفیت میل نمایید.   

هتل آتلانتیس دبی _ آسمان آبی

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
سروش 20 مهر ، 1398

ممنون از اطلاعات بسیار خوبتون. قیمت تورهای لحظه آخری خارجی رو میشه لطفاً بفرستید برام و اینکه دبی ویزا می خواهد یا نه؟

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql