5 تا از بهترین مراکز خرید کوالالامپور

5 تا از بهترین مراکز خرید کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398

5 تا از بهترین مراکز خرید کوالالامپور

گردشگران اکثراً برای دیدن جاذبه های گردشگری مالزی به این کشور و شهر کوالالامپور سفر می کنند. کوالالامپور به علت دارا بودن مراکز خرید متعدد و متنوع و ارائه بهترین برندهای دنیا در زمینه پوشاک، زیورآلات و... همیشه برای علاقه مندان به خرید، یکی از بهترین و ایده آل ترین انتخاب جهت خریدهای سالانه می باشد. ناگفته نماند که اکثر اوقات در مراکز خرید کوالالامپور از اقتصادی ترین و جدیدترین کالاها نیز رونمایی می شود. مجموعه فروشگاه های مختلفی که در یک مکان قرار گرفته است مرکز خرید بزرگی را بوجود می آورد که در آن می توانید تجربه خاص و ناب از به روز ترین خریدها را کسب کنید. معروف ترین مراکز خریدی که در شهر کوالالامپور قرار دارند، از لحاظ مد و زیبایی همیشه حرف اول را می زنند. قلب شهر کوالالامپور بیش از هشت مرکز خرید عمده را در خود جای داده است. همچنین در ناحیه گسترده تری به نام کلانگ والی 12 مرکز خرید قرار دارد که حدود 20 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد . مراکز خرید کوالالامپور دارای مجموعه هایی از برندهای بزرگ، بوتیک های محلی، مارک های معروف، بازارهای هفتگی خیابانی و خرده فروشان بزرگ می باشند. از مجموعه های تفریحی و جاذبه های گردشگری کوالالامپور که در مرکز خریدها احداث شده اند می توان به تیراندازی با کمان، بولینگ و در برخی مراکز به پارک سرپوشیده اشاره کرد. در ادامه مطلب  با پنج مورد از بهترین مراکز خرید شهر کوالالامپور بیشتر آشنا می شوید.  

5 تا از بهترین مراکز خرید کوالالامپور

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور | Pavilion Kuala Lumpur 

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور که ساخت آن حدود هفت سال به طول انجامید سرانجام در سال 2007 افتتاح شده است و از سه بخش عمده همچون مرکز خرده فروشی، دو برج مسکونی و همچنین دفتر اداری تشکیل شده است. دسترسی به مرکز خرید پاویلیون در شهر کوالالامپور به علت نزدیکی به مرکز شهر کاملاً راحت می باشد. مرکز خرید پاویلیون که طراحی مدرنی دارد مجهز به 500 فروشگاه و مغازه است. این مرکز خرید دارای اجناس مختلف از برندهای داخلی و بین المللی در زمینه کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی و پوشاک می باشد که همگی از کیفیت بالایی برخوردارند. مسافران می توانند پس از خرید وسایل مورد نیاز خود از فودکورت، سینما و مجموعه های تفریحی موجود در مرکز خرید پاویلیون جهت رفع خستگی استفاده کنند. Pavilion Kuala Lumpur همیشه از برندهای لاکچری و با کیفیت استفاده کرده است که این امر باعث شده هزینه های بالاتری نسبت به دیگر مراکز خرید را داشته باشد.

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

مرکز خرید سوریا کوالالامپور | Suria KLCC

مرکز خرید سوریا کوالالامپور که در سال 1999 تاسیس شده است درقسمت پای برج های دوقلوی پتروناس که یک ساختمان شش طبقه بسیار مدرن و شیک می باشد قرار گرفته است. همچنین دارای 320 خرده فروش محلی و بین المللی می باشد. این مرکز خرید موسس سبک های جدید و دارای فروشگاه های متنوعی از جمله فروشگاه لباس محلی می باشد. مرکز خرید سوریا به دلیل نزدیک بودن به ایستگاه حمل و نقل ریلی که در مجاورت ساختمان قرار گرفته است در بین مسافران مالزی از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. Suria KLCC با طراحی مدرنی که دارد از کف مرر و شیشه های شفاف برای جلوه بیشتر ساختمان استفاده کرده است. ناگفته نماند که برخی از فروشگاه ها دارای سقفی بلند همراه با قوس و ستون های کم نظیر می باشند و برخی دیگر سقف های کوتاه و چشمگیری دارند. این مرکز خرید جذاب از فضای سبز زیادی برای زیباتر شدن مجموعه نیز استفاده کرده است.

مرکز خرید سوریا کوالالامپور

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور | Berjaya Times Square

یکی از بزرگ ترین مرکز خریدهای منطقه بوکیت بینتانگ، مرکز خرید تایمز اسکوئر کوالالامپور می باشد. این مرکز خرید از دو برج دوقلوی 48 طبقه که شامل: هتل، بخش های تفریحی و اداری می باشد تشکیل شده است. در این مرکز خرید می توانید به تعداد زیادی از برندهای محلی دست پیدا کنید و این مزیتی می باشد که در مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر گردشگران تور کوالالامپور می توانند با کمترین هزینه بهترین اجناس را تهیه کنند و خریدی کاملا مقرون به صرفه داشته باشند. برندهای معروف سامسونگ، اپل و ... در Berjaya Times Square دارای نمایندگی می باشند. همچنین این مجموعه برای رفاه بیشتر مسافرین کوالالامپور مجهز به  چندین رستوران، سینما و یک شهربازی بزرگ سرپوشیده است.

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

مرکز خرید استار هیل کوالالامپور | Starhill 

مرکز خرید استار هیل کوالالامپور از طراحی مدرن و جذابی استفاده کرده است که می توان آن را از جمله شیک ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور دانست. این مرکز خرید مجهز به نورپردازی اصولی و پخش موسیقی ملایم در محیط می باشد. مرکز خرید استار هیل که در سال 1996 افتتاح شده دارای بیش از 100 فروشگاه لاکچری ساعت و جواهرات با برندهای مشهور است. همچنین این مرکز خرید ارائه دهنده انواع لباس راحتی با برندهای مختلف نیز می باشد. کافه های زیادی در محوطه اصلی Starhill و فضای بازی که دارد قرار گرفته است که برای استراحت و انرژی گرفتن بهترین گزینه می باشد. این مرکز خرید زیبا در نزدیکی مرکز خرید پاویلیون، مرکز خرید سوریا و رو به روی خیابان بوکیت بینتانگ قرار گرفته است.

مرکز خرید استار هیل کوالالامپور

مرکز خرید میدولی کوالالامپور | Mid Valley Megamall

مرکز خرید میدولی کوالالامپور که به عنوان بهترین مرکز خرید شناخته شده، جایزه توسعه خرده فروشی 2001 توسط FIABCI مالزی به آن اهدا شده است. این مرکز خرید پنج طبقه که دارای 430 فروشگاه می باشد در نوامبر 1999 افتتاح شده است. مسافران تور مالزی می توانند جهت خریدهای لوکس و خاص حتماً از مرکز خرید میدولی دیدن فرمایند. Mid Valley Megamall مجهز به سینما، مرکز بولینگ، فروشگاه بزرگ کتابفروشی برای علاقه مندان نیز می باشد. ناگفته نماند که به علت نزدیک بود وسایل نقلیه عمومی به مرکز خرید میدولی دسترسی به آن بسیار آسان می باشد.

مرکز خرید میدولی کوالالامپور

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql