10 رستوران برتر باکو

10 رستوران برتر باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 بهمن ، 1398

10 رستوران برتر باکو

شهر باکو پایتخت آذربایجان به دلیل داشتن جاذبه های دیدنی بسیار، موقعیت جغرافیایی و هزینه های مناسب همواره مورد توجه گردشگران تورآذربایجان قرار گرفته است. این شهر تلفیقی از تاریخ کهن آذربایجان و مدرنیته می باشد و همین سبک در بهترین رستوران های باکو به چشم می خورند. ما در آژانس آرزوی آسمان آبی به شما در انتخاب بهترین رستوران ها کمک خواهیم کرد تا بتوانید سفری به یاد ماندنی را در کنار دریای خزر تجربه کنید. این شهر محل زندگی برخی از خلاق ترین سرآشپزها بوده است و دارای رستوران های شیک با فضای مهمان نوازی می باشد که پس از اتحاد جماهیر شوروی شکل گرفته اند. در دل باکو مکان هایی است که رفتن به آن ها می  تواند سفر شما را رویایی تر کند، در تور باکو برنامه ریزی برای انتخاب رستوران نکته مهمی است و ما در کنار شما خواهیم بود. اگر یک دعوت شام را از یک دوست محلی دریافت کردید، قطعاً قبول کنید. در ادامه به معرفی 10 رستوران برتر باکو خواهیم پرداخت.


رستوران موغام کلاب باکو| Maugham Club Restaurant Baku
رستوران موغام کلاب باکو در دیواره های قدیمی ایچری شهر باکو  که مربوط به قرن شانزدهم می باشد، قرار گرفته است. این کاروانسرای تاریخی دارای دو طبقه می باشد که دیوارهای سنگی قطور و برجسته خود را در اطراف یک حیاط پوشانده و دارای دو درخت انجیر و یک چشمه حیرت انگیز است. فضای این رستوران به سبک باستانی طراحی شده است که توریست های زیادی را در قالب تور باکو مجذوب خود کرده است. رستوران موغام کلاب باکو با منوی غذایی آذربایجانی، قفقازی، خاورمیانه ای، عربی در وعده های صبحانه، ناهار و شام از میهمانان خود پذیرایی میکند. طراحی این رستوران به گونه است که شما را با سنت و فرهنگ باکو عجین خواهد کرد و همین امر این رستوران را به یکی از جاذبه های گردشگری باکو تبدیل کرده است، از جمله امکانات این رستوران می توانیم: امکان رزرواسیون، صندلی در فضای باز، ناهار خوری وی ای پی، اینترنت بیسیم رایگان، پذیرش کارت اعتباری، سرویس میز و موسیقی زنده را نام ببریم.
ساعت کاری رستوران موغام کلاب باکو:
روزانه از ساعت 11:00 صبح الی 00.00 شب
آدرس رستوران موغام کلاب باکو:
9 H. Rzayeva Street | part of Icheri Sheher, right by the Maiden Tower, Baku 1004, Azerbaijan
تلفن تماس رستوران موغام کلاب باکو: 994124923176+

رستوران نارگیز باکو|  Nergiz Restaurant Baku
رستوران نارگیز بیش از 30 سال از مشهورترین رستوران های باکو بوده است، که در میدان چشمه باکو گوشه ای آرام و درعین حال گرم واقع شده است. این رستوران دارای دکوراسیون داخلی بسیار متفاوت و سنتی می باشد که با فرش های آذربایجانی و تصاویر قدیمی، ظزوف خاص و رنگ های زیبا تززین شده است. در این رستوران علاوه بر محیط متفاوت غذاهای بی نظیر و پرسنل دوستانه نیزشما را جذاب می کند. اگر در تور باکو به دنبال مکانی آرام و راحت برای پنهان کردن سر و صدای شهر هستید بی شک رستوران آذربایجانی نارگیز انتخاب مناسبی خواهد بود. در این رستوران وعده های صبحنه و ناهار و شام و همچنین میان وعده سرو میشود.  این رستوران دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری باکو دارد که می توانید پس از صرف غذا از آن ها دیدن فرمایید. امکانات این رستوران  شامل دلیوری، غذای حلال،غذای مناسب گیاه خوارها، مستر کارت، اینترنت بی سیم رایگان و همچنین امکان رزرو می باشد.
آدرس رستوران نارگیز باکو:
T. Aliyarbeyov St. 9 | Fountain Square, Baku 1000, Azerbaijan 
تلفن تماس رستوران نارگیز باکو:
 994124939886+

رستوران فیروزه باکو|Firuze Restaurant Baku 
رستوران فیروزه باکو یک افسانه متولد شده از باکوی زیبا است که بیش از ده سال از فعالیت آن میگذرد و در نزدیکی میدان مشهور فانتین واقع شده است. این رستوران طیف گسترده ای ازغذاهای ملی و اروپایی را به بازدید کنندگان خود ارائه می دهد. هیچ گردشگری نبوده است که نسبت به فضای داخلی رنگارنگ رستوران فیروزه بی تفاوت بماند، که رستوران را بدون گرفتن عکسی با فرشهای آذربایجانی و ظروف مسی قدیمی رهاکند. رستوران فیروزه باکو مکان مناسبی برای صرف ناهار و شام تجاری ، برگزاری یک مهمانی اختصاصی و یا صرف وقت با خانواده یا دوستان در یک محیط دلپذیر است. ما در آژانس آرزوی آسمان آبی از همه گردشگران تور باکو دعوت می کنیم تا از رستوران فیروزه بازدید کنند.امکانات رستوران فیروزه باکو  شامل بیرون بر، رزرواسیون، صرف غذای اختصاصی، فضای نشیمن، صندلی های بلند مخصوص کودکان،اینترنت بیسیم رایگان و سرویس دهی تا نیمه شب می باشند.
ساعت بازدید رستوران فیروزه باکو:همه روزه از ساعت 11:00  صبح الی 2:00 نیمه شب
آدرس رستوران فیروزه باکو : 53 Istiglaliyyat, Bakı, Azerbaijan
تلفن تماس رستوران فیروزه باکو: 9944124939634+

رستوران باغ هنر باکو|Art Garden Restaurant Baku
رستوران باغ هنر باکو در منطقه تاریخی ایچری شهر و در فاصله کمتر از چند دقیقه از برج دختر واقع شده است. رستوران باغ هنر باکو دکوراسیون و نمای بسیار زیبایی دارد. محیط درون آن به سبک قرون وسطی طراحی شده، نه تنها بر روی دیوارها، بلکه حتی بر روی زمین آن نیز فرش هایی بسیار قدیمی و تزیینی دیده می‌شود. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند در زمان مراجعه به رستوران باغ هنر باکو درون اتاق های وی آی پی آن رفته و در آنجا سرویس دریافت کنند، چرا که هر کدام به وسیله اشیایی متفاوت آراسته شده و دنج و راحت هستند. برای هر اتاق نام منطقه‌ای خاص از آذربایجان همچون قوبوستان در نظر گرفته شده است. منوی رستوران باغ هنر باکو شامل انواع غذای خوشمزه مثل دلمه ها، کباب ها، پلوها، لاوانگی و گوشت بره می‌شوند که در سفر با تور باکو می توانید از چشیدن آن ها لذت ببرید.
امکانات رستوران باغ هنر باکو:
امکانات رستوران باغ هنر باکو شامل رزرواسیون، اتاق های وی آی پی، اینرنت بیسیم رایگان، دسترسی آسان و غیره می شوند.
آدرس رستوران باغ هنر باکو:
 Asef Zeynalli, Icheri Sheher 22, Baku 1000, Azerbaija
 تلفن تماس رستوران باغ هنر باکو:994124921331+

رستوران ساحل باکو|Sahil Restaurant Baku
رستوران ساحل باکو اولین رستوران معاصر آذربایجان است که در کنار تفرجگاه‌های ساحلی دریای خزر واقع شده و با طراحی بسیار لوکس و مدرن به یکی از قطب های گردشگری باکو تبدیل شده است. تیم باتجربه آشپزخانه این رستوران غذاهای فوق العاده ای را تهیه می کنند وطعم های کلاسیک را با ترکیبی خلاقانه متعادل می کنند. کوره های سنگی مخصوصی طراحی شده است که فقط سطح مناسبی از گرمای شدید را برای آبدار شدن کامل گوشت و تولید کباب های معطر ایجاد می کنند در این رستوران وعده های ناهار و شام سرو می شود. رستوران ساحل باکو دارای فضای باز می باشد که می توانید در حین لذت بردن از مناظر به صرف غذا بپردازید.امکانات رستوران ساحل که می تواند در تور باکو حائز اهمیت باشند شامل: امکان رزرواسیون، صندلی در فضای باز، ناهار خوری  وی ای پی، پذیرش مستر کارت، پذیرش ویزا کارت، پذیرش کارت های اعتباری، اینترنت بیسیم رایگان وهمچنین موسیقی زنده هستند.
آدرس رستوران و بار ساحل باکو:
Neftchilar 34 | Seaside Boulevard, Baku 1122, Azerbaijan
تلفن تماس رستوران و بار ساحل باکو:994502850022+

رستوران دلمه باکو| Dolma Restaurant Baku
رستوران دلمه باکو در نزدیکی موزه نظامی گنجوی قرار گرفته است. این رستوران در طبخ و سرو غذاهای اروپایی و آذربایجانی تخصص دارد، اگر عاشق دلمه هستید این رستوران می تواند اولین انتخاب شما در شهر باکو باشد. این رستوران خانوادگی با چندین اتاق میهمان و یک فضای خلاقانه در باکو واقع شده است. درمجموع ، ظرفیت رستوران دلمه باکو حداکثر 140 میهمان است. گردشگرانی که در قالب تور باکو به این شهر تاریخی سفر میکنند در رستوران دلمه باکومی توانند از صبحانه، ناهار مغذی و شام در موقعیتی آرام لذت ببرید.شما می توانید انواه مراسم های خود را مانند عروسی، مراسم اداری، جشن های تولد وغیره را در این رستوران برگزار کنید. ازدیگرامکانات رستوران دلمه باکو میتوان به اینترنت رایگان، رزرواسیون، قسمت وی ای پی ،بار و موسیقی زنده اشاره کرد. از نزدیکترین جاذبه های گردشگری باکو به این رستوران میتوانیم به کاخ اسماعیلیه و میدان فانتین اشاره کنیم، که می توانید بعد از صرف غذا به آن ها سری بزنید.
ساعات کار رستوران دلمه باکو: دوشنبه تا یکشنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بامداد
آدرس رستوران دلمه باکو:M.Rasulzada kuc 8, Baku 1000, Azerbaijan
تلفن تماس رستوران دلمه باکو: 994127981938+

رستوران سماق باکو| Sumakh Restaurant Baku  
رستوران سماق باکو در نزدیکی مترو خطایی شهر باکو قرار گرفته است. این رستوران شامل فضای بزرگی است که کاملاً برای میل کردن غذا در کنار خانواده، دوستان یا جلسات کاری وهمچنین برای برنامه های بزرگترمانند جشن تولد و غیره مناسب است. با گذشت سالها، رستوران سماق باکو به محلی برای زیارت معده ی گردشگران تور باکو، هنرمندان، سیاستمداران ومیهمانان مشهورشهر تبدیل شده است. فضای داخلی بسیار ظریف و منعکس کننده سنت های قدیمی محلی باکو است. رستوران سماق باکو به ارائه خوشمزه ترین غذاهای آذربایجانی متشکل از انواع گوشت های گریلی، کباب های لذیذ و پلوهای خوشمزه مفتخر است. از جمله جاذبه های گردشگری باکو که در فاصله کمی از این رستوران قرار گرفته است، موزه هنرهای مدرن باکو، رستوران شاه و موزه حیدر علی اف میتوان نام برد.
آدرس رستوران سماق باکو:
20/22 Khojali Avenue, Baku, Azerbaijan
تلفن تماس رستوران سماق باکو: 994124802112+

رستوران ماریوانا باکو | MariVanna Restaurant Baku
رستوران ماریوانا باکو در نزدیکی بلوار ساحلی باکو و ساختمان مجلس واقع شده است، ماریوانا یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای و بسیار معروف می باشد که در شهر باکو نیز دارای شعبه است. اگر در سفر با تور باکو به دنبال محیطی صمیمی و آرام و در عین حال خیره کننده هستید، رستوران ماریوانا بی شک انتخاب مناسبی است. با ورود به رستوران ماریوانا، همه چیز نظر شما را به خود جلب میکند، لوسترها وآباژورها ، ساعتها  با دکوراسیون  مجلل و مجسمه ها و ظروف ها ی بسیار زیبا، همگی در ایجاد فضایی خاص و زیبا در رستوران بکار رفته است. حتی ظرف هایی که غذاها در آنها سرو می شود نیز بسیار خاص و زیبا هستند و بدون شک جذب آنها خواهید شد. رستوران ماریوانا باکو در وعده های صبحانه ، ناهار ، شام با  منوی غذایی روسی و اروپای شرقی و همچنین رژیم های خاص آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.امکانات این رستوران شامل رزرواسیون، پارکینگ می باشد.
آدرس رستوران ماریوانا باکو:
Zarifa Aliyeva St., 93, Baku 1005, Azerbaijan
تلفن تماس رستوران ماریوانا باکو: 994124049595+

رستوران اورونرو باکو | Oronero Restaurant Baku 
رستوران اورونرو باکو جالب ترین رستوران ایتالیایی است که باکو ارائه کرده است، این رستوران در هتل جی دابلیو ماریوت آبشرون قرار دارد. هنگام سفر در قالب تور باکو میتوانید به این رستوران رفته وبا صرف غذا و گوش سپردن به موسیقی زنده در بالکن این رستوران تجربه ای بینظیر از طعم غذا ایتالیایی را که کاملاً با فضای داخلی مجلل و لوکس تکمیل شده است، ارائه می دهد. البته هزینه ها در این رستوران لاکچری نسبتا گران است. همچنین رستوران اورونرو باکو دارای پارکینگ، وای فای رایگان، صندلی در فضای باز، صندلی کودک می باشد. این رستوران دارای وعده های غذایی ناهار، صبحانه و شام می باشد. منوهای ویژه وگان، گیاهخواری، گوشتخواری، فاقد گلوتن همچنین امکان رزرو میز را دارد.
آدرس رستوران اورونرو باکو : آذربایجان، باکو، میدان آزادلیق، هتل مریوت آبشوران، رستوران اورونرو
تلفن رستوران اورونرو باکو : 994124998888+

کافه هارد راک باکو|Hard Rock Cafe Baku
کافه هارد راک باکو یک پدیده جهانی می باشد که در فاصله کمی از میدان فانتین باکو قرار گرفته است. این کافه در ساختمانی مشهور ایجاد شده است که متعلق به اواسط قرن بیستم بوده و دارای مساحت 1350 متر مربع با ظرفیت پذیرایی از 400 میهمان می باشد. کافه هارد راک باکو دارای 185 شعبه است که سالانه نزدیک به 80 میلیون میهمان از آن ها بازدید می کنند. اولین  شعبه کافه هارد راک در 14 ژوئن 1971 در لندن، انگلیس افتتاح شد و از آنجا این مارک در شهرهای بزرگ  سراسر جهان گسترش یافته است. منوی کافه هارد راک باکو شامل غذاهای آمریکایی، بار، باربیکیو، اروپایی، وگان و رژیم های خاص می باشد که در وعده های ناهار، شام، نوشیدنی خدمات ارائه می دهد. امکاناتی برای معلولین واینترنت رایگان، صندلی در فضای باز،موسیقی زنده در این کافه برای شهروندان و توریستهای تور باکو در نظر گرفته شده است. طعم های منحصربه فرد، نوای دلنشین موسیقی، غذاهای آمریکایی تازه، برگرهای افسانه ای، سالادهای کلاسیک و کوکتل های فوق العاده همگی از عناصری اند که مانند آهنربا در جذب میهمانان به این کافه عمل می کنند. همچنین یک فروشگاه با همین نام در قسمت ورودی کافه قرار دارد که می توانید در ان خرید کنید.
ساعت  ماری کافه هارد راک باکو:روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 12:00 تا 01:00 نیمه شب
روزهای جمعه و شنبه از ساعت 12:00 تا 02:00 نیمه شب
آدرس کافه هارد راک باکو:Aziz Aliyev 8, Fountain Square
تلفن تماس کافه هارد راک باکو: 994124048228+


امیدواریم که بتوانید با استفاده از این مطالب به کیفیت سفر خود بیافزایید. همچنین می توانید جهت اطلاع از نرخ تور باکو و رزرو هتل با همکاران ما در آژانس آرزوی آسمان آبی در تماس باشید.




مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql