معرفی مراکز خرید باتومی

معرفی مراکز خرید باتومی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398

معرفی مراکز خرید باتومی

باتومی شهری بندری بر کرانه دریای سیاه می باشد که در کشور گرجستان قرار گرفته است. جاذبه های گردشگری باتومی شامل موزها، مکان های تفریحی، مکان های دیدنی و ... می باشد که همواره مورد توجه گردشگران تور باتومی هست. لذتی که در خرید و تفریح و قدم زدن کنار ساحل برای افراد ایجاد می شود با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. شهر ساحلی باتومی برای علاقه مندان به خرید مملوء از بازار و مراکز خرید می باشد که در اینجا به توصیف بخشی از آنها می پردازیم.

باتومی5

هوپا بازار باتومی  | Hoppa Batumi Market

یکی از مرکز خریدهای موجود که جزو جاذبه های گردشگری گرجستان نیز هست هوپا بازار باتومی می باشد که یک مرکزخرید مواد غذایی با بهترین قیمت ها است. این بازار به علت تنوع کالا و موقعیت خوبی که دارد دارای شباهت زیادی به بازارهای تهران مانند بازار تجریش می باشد. در بازارهوپا باتومی غرفه هایی با انواع خوراکی های محلی، صنایع دستی، گوشاک و ... وجود دارد. ناگفته نماند که فروشندگان خونگرم این بازار برای مسافران تور گرجستان همواره تخفیف مناسبی در نظر گرفته اند. در این بازار که در سال 1990 تاسیس شده است می توانید به راحتی با فرهنگ مردمان این شهر آشنایی پیدا کنید.

هوپا-بازار4

بازار آنوکی باتومی | Bazzar Anouki

در شهر باتومی بازارهای زیادی وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها بازار آنوکی است. در این بازار کالکشنی از لباس های خاص با برندهای کشورهایی نظیر ایتالیا و فرانسه یافت می شود که بسیار جذاب می باشد. اگر همواره به دنبال شیک ترین و به روزترین محصولات هستید پیشنهاد می شود به بازار آنوکی بروید چرا که مملو از مارک های معتبر جهان می باشد. آنوکی یه برند گرجستانی است که ساخت آن به ژوئیه سال 2013 بر می گردد که طراح اصلی این برند آنوکی آرشیدزه 26 ساله می باشد که در تفلیس به دنیا آمده است. این مارک در میان مردم گرجستان طرفدار زیادی پیدا کرده است که به صورت هفتگی آپدیت می شود. بازار آنوکی باتومی همچنین دارای انواع لباس، کفش، کیف  و ... برای ارائه به شما عزیزان می باشد. به علت تقاضای زیادی که از سوی گردشگران و شهروندان محلی شهر باتومی مشاهده شد دومین فروشگاه آنوکی در تابستان 2015 درشهر باتومی تاسیس شد.

آنوکی3

شهر اپل باتومی | Apple City Batumi

یکی از چندین مراکز خرید موجود در شهر باتومی مرکز خرید شهر اپل می باشد. در این مرکز که یکی از نمایندگی های معتبر و فعال شرکت اپل است می توانید هر محصول اپل که مد نظرتان هست را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. در مرکز اپل باتومی برای علاقه مندان به محصولات اصل و مخصوص اپل همه روزه از صبح تا شب محصولاتی از قبیل آیفون، آیپد، آیپاد و ... به فروش می رسد.

اپل3

مرکز خرید فرودگاه بین‌المللی باتومی | Shopping Center of Batumi International Airport

اگر درجست و جوی یکی از بهترین مراکز خرید باتومی هستید مرکز خرید فرودگاه بین المللی باتومی به شما پیشنهاد می شود که در قسمت کنترل پاسپورت فرودگاه قرار دارد و فروشگاه های متعددی در آن مشغول فعالیت هستند. یک ویژگی خاصی که این فروشگاه ها دارند معافیت از مالیات گمرکی می باشد که بدیهیست از قیمت های بسیار مناسبی برخوردارند. همچنین برخی از فروشگاه ها دارای نمایندگی های معتبر از برندهای معروف و بین المللی را دارند. مرکز خرید فرودگاه بین المللی باتومی به صورت شبانه روزی به فعالیت خود ادامه می دهد.

مرکز-خرید-فرودگاه-2

فروشگاه آنتیک باتومی | Antiques in Batumi

در سفرهای خارجی معمولاً همه خواهان خرید انواع وسایل برای خود و اطرافیان می باشند. یکی از مرکز خریدهای شهر باتومی فروشگاه آنتیک است که تقریباً همانیست که در کشور ایران به نام بازار دستفروشان معروف می باشد. در فروشگاه آنتیک باتومی دست فروشان متعددی صبح تا شب اجناس خود را برای فروش به نمایش می گذارند که اغلب اجناس قدیمی و عتیقه می باشند مانند: سکه های قدیمی، مجسمه ها، تندیس ها، ظروف، مدال ها، آثار هنری و اشیاء قیمتی کشورهای گرجستان و روسیه که اکثراً با قیمتی مناسب به فروش می رسند. برای علاقه مندان به آثار عتیقه وقت گذراندن در فروشگاه آنتیک بسیار جذاب و انتخابی مناسب می باشد که به داشتن سفری خاطره انگیز کمک می کند.

آنتیک2

برای کسب اطلاع از نرخ تورهای لحظه آخری با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql