بهترین مراکز خرید باکو

بهترین مراکز خرید باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 بهمن ، 1398

بهترین مراکز خرید باکو

معرفی بهترین مراکز خرید باکو
باکو شهری تاریخی است که با گذر زمان سبک مدرن خود را در تمام نقاط شهر به نمایش گذاشته است. این شهر که پایتخت کشور آذربایجان می باشد در خط ساحلی دریای خزر قرار گرفته و امروزه به یکی از مقاصد گردشگری در تور آذربایجان مبدل شده است.  ما در آژانس آرزوی آسمان آبی میخواهیم عاشقان خرید را برای یک سفر به یاد ماندنی آماده کنیم. باکو با وجود مراکز خرید بزرگ و لوکس میزبان بهترین برندهای دنیا می باشد و در ادامه به معرفی بهترین مراکز خرید باکو خواهیم پرداخت و این که در باکو از کجا چه چیزی را خریداری کنید را ما به شما خواهیم گفت. 
مراکز-خرید-باکو

مرکز خرید 28 باکو| 28Mall Baku   
مرکز خرید 28 باکو یا بیست و هشت مال در قلب باکو قرارگرفته است. مساحت این مرکزخرید 25000 متر مربع است و دارای دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 342 ماشین می باشد. شهر باکو یکی از برترین مقاصد نزدیک به ایران است و برای سفری عالی می توانید با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه شوید تا سفری رویای و فراموش نشدنی را با تور باکو احساس کنید. مرکز خرید 28 جزء محبوبترین مراکز خرید باکو است که علاوه بر توریست ها  پاتوق عصرگاهی خیلی از محلیها نیز می باشد. مرکز خرید 28 یکی از بهترین و شکیل ترین مراکز خرید باکو می باشد. درست در مرکز شهر باکو قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی دارد. حدود ۷۰ برند بینالمللی و محلی در پنج طبقهاش گنجانده است. برای دوست داران برندهایی مثل گپ، مانگو، ماسیمو دوتی، زارا و نکست همگی در این مرکز خرید شعبه دارند. همچنین برندهای ساعت و زیورآلات مثل سواروسکی، سواچ و خیلیهای دیگر هم در این مکان پیدا میشوند.
28مال برای طرفداران غذا تعداد زیادی کافه و رستوران محلی و زنجیرهای جا داده است و چه چیزی بهتر از یک غذای خوش طعم و لذیذ است که می توانید در بالکن این مرکز خرید میل کنید و از نمای شهر باکو لذت ببرید. همچنین در مرکز خرید 28 بازی های بسیاری برای کودکان در نظر گرفته شده که همین امرمحیطی ایجاد می کندکه برای بازدیدکنندگان خانوادگی بسیار مناسب است. مرکز خرید 28  نزدیک به بنای یاد بود نظامی و همینطور بلوار ساحلی باکو قرار گرفته و درمجاورت خود ایستگاه مترو به اسم ۲۸ مه  دارد و همچنین در فاصله حدود 100 متری این مرکز خرید ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است که دسترسی به آن را خیلی راحت کرده است.   

مرکز-خرید-28-باکو

مرکز خرید پورت باکو|Port Baku Mall   
مرکز خرید پورت باکو، بزرگ ترین و البته یکی از جدیدترین  مراکز خرید شهر باکو محسوب می شود این مجتمع در سال 2014  به مساحت 32000 متر مربع در سه طبقه افتتاح شد و به عنوان بین المللی ترین و شیک ترین مرکز خرید باکو شناخته می شود. مرکز خرید پورت باکو دارای بیش از 70 فروشگاه، کافه و رستوران می باشد و بهترین برندهای هر یک از انواع لباس و پوشاک و لوازم آرایشی را در آن یافت می شود. کافه و رستوران مرکز خرید پورت باکو درطبقه اول خود  کافه و رستو ران های  استار باکس، کافه آرمانی، پاستا شاپ، کافه گلوریا جینز،  دالویا، کراسان و غیره را جا داده است.شهربازی بامبل بی مرکز خرید پورت باکو ، تنها مکان در آذربایجان است که طیف متنوعی از فعالیت های شاد و مفرح را به کودکان 6 ماه به بالا پیشنهاد می دهد. مرکز خرید پورت باکو در خیابان نفت چیلار باکو قرار دارد و فاصله کمتر از یک کیلومتر با بلوار ساحلی باکو دارد از نزدیکترین جاذبه های گردشگری باکو به این مرکز خرید میتوان مرکز خرید 28 باکو و مجتمع تفریحی آزور باکو، خیابان نظامی باکو، موزه هنرهای مدرن باکو نام برد.

پورت-مال-باکو
مرکز خرید پارک بلوار باکو| Park Bulvar Mall Baku
مرکزخرید پارک بلوارباکو مجموعه ای تجاری کامل و زیبا  است که در شهر باکو واقع شده است. مرکز خرید پارک بلوارباکو تعداد زیبادی از فروشگاه های معتبروشناخته شده دنیا را در برمی گیرد. این مرکزخرید مجموعا 99 فروشگاه را در خود جای داده است که اغلب شامل فروشگاه های مجلل از مشهورترین برندهای دنیا می شوند. در این مرکز خرید می توان به نام های آشنایی چون پیر کاردین، بنتون، منگو، کالینز وهمینطورنمایندگی آدیداس مرکز خرید پارک بلوارباکو اشاره کرد. مرکز خرید پارک بلوارباکو در نزدیکی بلوار ساحلی باکو قرارگرفته است و تا ایستگاه مترو سهیل باکو و خانه دولت باکو تنها چند دقیقه پیاده روی دارد. بعد ازگذراندن اوقاتی خوش در مرکزخرید پارک بلوار باکو میتوانید به دیگر جاذبه های توریستی باکو که بسیار به این مرکز خرید نزدیک هستند، مانند:خیابان نظامی باکو، مرکز خرید28 باکو و موزه ملی تاریخ جمهوری آذربایجان باکو هم سری بزنید.
مرکز-خرید-پارک-بلوار-باکومرکز خرید نارگیز باکو|Nargiz Shopping Mall Baku    
مرکز خرید نارگیز باکو در ماه دسامبر 2007 میلادی درست در قلب باکو افتتاح شده است. مرکز خرید نارگیز باکو در طبقات میانی خود مغازه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهانی پوشاک را جا داده است. بیایید کند و کاوی در این طبقات انجام دهیم واز سفر به باکو لذت ببریم. این بافت سنگی  که با مغازه های لوکس مزین شده در دل خود دسته ای از برترین و لاکچری ترین برند ها را گنجانده است، برند هایی که شامل برشکا، گوچی، بربری، آرمانی، اچ  اند ام و همینطور شعبه زارا در باکو و غیره می شوند، که همین امر این مرکز خرید را برای توریست های تور باکو جذاب کرده است. تنها چیزی که بعد از یک خرید رضایت مندانه میتواند جالب توجه باشد، رفتن به شعبه مک دونالد در نزدیکی این مرکز خرید و سفارش یک غذای لذیذ است. بعد از خرید از برند های دوست داشتنی مرکز خرید ورفتن به رستوران و میل کردن یک غذای عالی میتوانید به خیابان نظامی رفته و از موزه ادبیات نظامی گنجوی بازدید کنید و در کنار بنای یاد بود نظامی عکس های یادگاری بگیرید. البته نمی شود تا مرکز شهر بروید و از کاخ اسماعیلیه و موزه ملی آذربایجان دیدن نکنید.  پس بهتراست در تور باکو زمان زیادی را به مرکز شهر اختصاص بدهید، تا بتوانید از تمام جاذبه های گردشگری باکو در این منطقه  بازدید فرمایید. 
 

نارگیز-مال-باکومرکز خرید گنجلیک باکو|Ganjlik mall Baku
مرکز خرید گنجلیک باکو همانطور که از نامش مشخص است در منطقه گنجلیک شهرباکو واقع شده است. این مرکزخرید ساختمانی چهار طبقه با معماری مدرن می باشد که از فاصله دور نیز خودنمایی میکند ودر آن دو پارگینگ برای رفاه مراجعین در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این مرکزخرید هایپر براوو و فروشگاه های لوازم خانگی به چشم میخورند. به ترتیب در طبقات اول و دوم گنچلیک مال، مراکزخرید و برندهای پوشاک قرار گرفته است، برندهایی قبیل: دیفکتو، نکست ،مادام کوکو، کوتون ،فلوو لاگوست وغیره در این طبقات به پشم میخورد. اگر علاقه به خرید لباس های برند در تور باکو دارید میتوانید از طبقات اول و دوم مرکز خرید گنجلیک باکو بازدید کنید. برند آمریکایی مک دونالد باکو با انواع و اقسام کوکتل ها، همبرگرها و منوهای متنوع مرغ سوخاری و شعبه کی اف سی باکو در طبقه سوم مرکزخرید گنجلیک قرار گرفته است. حال نوبت به تفریح می رسد در طبقات فوقانی تفریحاتی برای بزرگسالان و کودکان مانند موارد مانند بولینگ و سرزمین عجایب در نظر گرفته شده است. همچنین در مرکز خرید گنجلیک باکو اولین و بزرگترین سینما ی باکو با تکنولوژی دالبی اتموس ایجاد شده است که با این تکنولوژی صدای فیلم از تمام نقاط سالن سینما به گوش می رسد و کیفیت فیلم دیدن بیشتر می شود. مرکز خرید گنجلیک باکو در فاصله نزدیک ایستگاه متروگنجیلک و ساختمان مجلس نمایندگان باکو قرار گرفته است. موزه حیدر علی اف باکو و مرکز خرید مترو پارک باکو نزدیکترین جاذبه های گردشگری به  گنجلیک مال می باشند.

گنچلیک-مال-باکو

مرکز خرید مترو پارک باکو|Metropark Shopping Center Baku  
مرکز خرید مترو پارک باکو در سال 2011 میلادی در پایتخت کشور آذربایجان ساخته شده است و فاصله کمی تا موزه حیدر علی اف مشهور دارد. از آنجا که مسافرت به همراه خرید لذت بخش تر است مرکز خرید مترو پارک باکو  یکی از مراکز خرید مجلل و مدرن باکو است که میزبانی از برندهای مشهور و جهانی است و مکان مناسبی برای خرید مطمئن با قیمت مناسبت میباشد. مرکز خرید مترو پارک باکو شامل هفت طبقه مختلف و مجزا است  که انواعی از فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، جواهرات، لوازم آرایشی، لوازم دیجیتال و غیره را در آن خواهید دید. در انتها بعد از کلی گشت و گذار و خرید می توانید به یکی از دوازده کافه و یا رستوران مرکز خرید مترو پارک باکو بروید و گردش خود را در یک روز و در یک مجموعه کامل کنید. معماری مرکز خرید مترو پارک باکو بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد و توسط نورهای زیبا مزین شده است. با به کار بردن حباب های عظیم صابون که به صورت منبت کاری برجسته روی دیواره ی ساختمان قرار گرفته است، در همان ابتدا چشم ها را خیره میکند. برای تقویت بیشتر ظاهر آن در شب، با ایجاد یک راه حل روشنایی نوآورانه که فراتر از برنامه تغییر رنگ معمولی باشد این مرکز خرید همچون نگینی میدرخشد و همواره گردشگران تور آذربایجان را مجذوب خود می کند.
مترو-پارک-باکو







مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql