معرفی بهترین مراکز خرید جیپور

معرفی بهترین مراکز خرید جیپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 بهمن ، 1398

معرفی بهترین مراکز خرید جیپور

شهر جیپور واقع در شمال غربی هند و مرکز ایالت راجستان می باشد  که در 26 کیلومتری پایتخت هندوستان یعنی دهلی نو قرار دارد. این شهر دیدنی در زمان پادشاهی ساوای رام سینگ به حسن ورود شاهزاده ولز تماماً به رنگ صورتی درآمد که آثار این رنگ در خیابان های زیادی هم اکنون نیز مشهود است. شهر جیپور تا سال 1877 میلادی ممنوعیت استفاده از هر رنگی جز صورتی را داشت به این دلیل است که امروزه جیپور را شهر صورتی نیز می خوانند. بسیاری از بناهای تاریخی و جاذبه های جیپور در زیر نور خورشید به رنگ صورتی دیده می شوند. این شهر باستانی دارای آب و هوایی نیمه خشک است که تابستان در آن از فروردین ماه شروع و تا تیر ماه به درازا می کشد و در ماه های مرداد و شهریور بارندگی را تجربه می کند که سالانه حدوداً 650 میلی لیر باران را به خود می بیند. در فصل زمستان که دمای هوا بین 5 تا 15 درجه سانتی گراد متغییر است رطوبتی وجود ندارد. در کل این شهر صورتی دارای تابستان های بسیار گرم و زمستان های سرد می باشد. هر چند که تک تک ماه های سال برای سفر به هند جذاب هستند ولی معمولاً بهترین زمان برای سفر به هندوستان مخصوصاً شهر جیپور بین ماه های مهر تا اسفند است. گردشگران و مسافرانی که برای دیدن جیپور به هند سفر می کنند اول از همه خواهان دانستن فاصله دهلی تا جیپور هستند که این مسافت را هم می توان با وسایل حمل و نقل عمومی و هم با سواری پیمود. مسیری که از دهلی با اتوبوس برای رسیدن به جیپور باید طی کرد حدود 4 ساعت و نیم می باشد و اگر بخواهید با هواپیما این راه را بروید تنها یک ساعت زمان می برد. اگر همواره محیطی آرام و به دور از شلوغی را برای خود در سفر می خواهید و از ازدهام خاطره خوشی ندارید می توانید در فصل بهار به هند سفر کنید که این فصل معمولا هم خلوت می باشد و هم اجناس قیمت مناسب تری پیدا می کنند. انواع جاذبه های گردشگری جیپور شامل کاخ ها، موزه ها، قلعه ها، بناها، باغ وحش،  رصدخانه، فیل سواری و ... می باشد. یکی از جذاب ترین کارهایی که در سفر به جیپور می توان انجام داد بازدید از بازارها و مراکز خرید این شهر می باشد که همواره با سوغاتی های خوبی که نمایان گر فرهنگ مردم هند است همراه می باشد. یادتان باشد که برای خرید از این شهر حتما چانه بزنید و هر قیمتی که فروشنده اعلام کرد را سریع پرداخت نکنید تا بتوانید خریدی با مناسب ترین قیمت را داشته باشید. معمولاً ارزان ترین تور هند و جیپور را می توانید دراردیبهشت ماه خریداری کنید.

جیپور

بازار چاندپول جیپور | Chandpole Bazaar

برای علاقه مندان به خرید جیپور یکی از بهترین شهرهای هندوستان می باشد. یکی از بازارهای محلی معروف واقع در این شهر بازار چاندپول است. در این بازار می توانید انواع اجناس از قبیل لوازم تزئینی و دکوری برای منزل، اقلام سنتی، پاپوش های راحت و شیک، توربان، پارچه های رنگارنگ، جواهرات، صنایع دستی مرمر، چوب و ... را خریداری کنید. بازار چاندپول که فضای بسیار جذاب و دلنشینی دارد فرهنگ و میراث غنی جیپور را نیز برای ما تداعی می کند. بازار چاندپول یک بازار کاملاً سنتی است که برای خرید سوغاتی های متنوع و خلاقانه و یادگاری های ماندگار از بازار چاندپول بسیار مناسب می باشد. این بازار همچنین اجناسی مانند کفش های سنتی، تندیس های چوبی و سنگی، فرش های نفیس را عرضه می کند. راه دسترسی به این بازار راحت می باشد چرا که مترو در نزدیکی آن قرار دارد. بازار چاندپول همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب برای جذب گردشگران و مشتریان باز می باشد.

بازار-چاندپول

مرکز خرید برج گاورو جیپور | Gaurav Tower

برج گاورو یک مرکز خرید شگفت انگیز در شهر جیپور می باشد که به خریدهای سطح بالا مشهور است و یک مقصد عالی برای تفریح و سرگرمی هم به حساب می آید. در بیست سال گذشته برج گاورو یکی از موفق ترین مجتمع خرید در شهر جیپور شناخته شده است. این مرکز خرید ارائه دهنده انواع محصولاتی چون پوشاک، لوازم الکترونیکی، کفش و لوازم جانبی، مبلمان، جواهرات، پوشاک کودکان، مواد غذایی و ... می باشد. وجود رستوران های بی نظیر و فودکورت در این مرکز خرید برای افرادی که موقع خرید از انرژی آنها کاسته شده است و افراد خوش خوراک بسیار خوشایند می باشد. مرکز خرید برج گاورو دارای بیش از صد فروشگاه از برندهای برتر داخلی و جهانی است. این مجتمع هر روز هفته از ساعت 10 صبح الی 11 شب باز است.

مرکز-خرید-گاورو

مرکز خرید سیتی پالس جیپور | City Pulse Jaipur Mall

مرکز خرید سیتی پالس یکی از بزرگترین مراکز خرید جیپور می باشد که ارزش تجاری بسیار زیادی دارد. این مرکز خرید در مقابل زلزله کاملاً مقاوم می باشد. مرکز خرید سیتی پالس فروشگاه های گوناگونی را در خود جای داده است و انواع برندهای معروف و مطرح بین المللی و برندهای محلی هند را هم به عرضه نمایش گذاشته اند. همچنین در این مجتمع اجناسی از قبیل کفش، لباس، لوازم آرایشی، زیورآلات و ... را نیز ارائه می شود و تقریباً هر لوازمی متناسب با سلیقه خود که نیاز داشته باشید را همواره می توانید یافت کنید. مرکز خرید سیتی پالس بهترین رستوران های زنجیره ای معروف  را هم به کار گرفته است که برای استراحت و رفع گرسنگی مناسب می باشد.

سیتی-پالس

مرکز خرید خورشید و ماه جیپور | Sun N Moon

مرکز خرید خورشید و ماه جیپور که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند  دارای 133 فروشگاه شیک و یک فودکورت داخلی مجهز می باشد. این مرکز خرید همواره از برندهای معروف و مشهور جهانی برای رضایت مشتریان استفاده کرده است. گروه خورشید و ماه توسط بازرگانان بسیار موفق که رویکردی حرفه ای دارند هدایت می شود که آن ها متعهد به داشتن رابطه ای قوی با مشتری می باشند که تاکنون اعتماد خریداران زیادی را به خود جذب کرده اند. هدف مجتمع خرید خورشید و ماه جیپور بیشتر شدن انتظارات و نیازهای مشتریان می باشد و با ایجاد نقاط دیدنی، فضاهای مسکونی و تجاری که سطح بالای دارند تلاش برای رسیدن به کمال می کنند. 

مرکز-خرید-خورشید-و-ماه

مرکز تجاری گلچا جیپور | Golcha Trade Center

درمرکز تجاری گلچا جیپور فروشگاه هایی موجود است که عرضه دهنده انواع برندهای مطرح و محبوب داخلی و بین المللی می باشند. برای افراد بزرگسالی و کودکانی که عاشق خرید هستند و همواره به خرید کردن اهمیت می دهند مرکز تجاری گلچا بهترین گزینه می باشد. گردشگران و مشتریانی که به این مرکز خرید مراجعه می کنند می توانند علاوه بر خرید، از امکانات تفریحی نظیر سالن گیمینگ، سینما و... نهایت لذت و استفاده را ببرند. همچنین در مرکز خرید تجاری گلچا برای افرادی که خورد و خوراک را خیلی دوست دارند یک فودکورت مجهز قرار دارد. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت 10 صبح الی 8 شب برای علاقه مندان باز می باشد.

مرکز-تجاری-گلچا

مرکز خرید سارائوگی مانشن جیپور | Saraogi Mansion Mall Jaipur 

یکی از بهترین مرکز خریدهای شهر جیپور که بسیار مناسب جهت خرید سالانه و سوغاتی هست مرکز خرید سارائوگی مانشن می باشد. در این مرکز خرید فروشگاه های متنوعی وجود دارد که برخی از آن ها به فروش پوشاک، کفش و ... مشغول می باشند. چندین رستوران باکیفیت و شیک در این مرکز خرید وجود دارد که برای رفع گرسنگی و صرف غذاهای محلی بسیار گزینه جذاب و دلخواهی است. اگر همراه خانواده به هند سفر کردید حتما سری به این مرکز خرید مدرن بزنید تا چندین ساعت از وقتتان را مفید بگذرانید. این مرکز خرید همه روزه  از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب آماده استقبال از مشتریان عزیز می باشد.

مرکز-خرید-مانشن

بازار کیشانپول جیپور | Kishanpol Bazaar

یکی از برترین بازارهای موجود در شهر جیپور کیشانپول می باشد که در این بازار می توانید انواع پارچه را با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه پیدا و خریداری کنید که بسیار جذاب جهت هدیه دادن می باشد. از دیگر اجناسی که در بازار کیشانپول یافت می شود می توان به مبلمان چوبی، میز و صندلی، صنایع چوبی، عروسک های چوبی، حیوانات چوبی، اقلام زینتی، جواهرات، کراوات و انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه اشاره کرد که با کمی چانه زدن می توانید با مناسب ترین قیمت آن ها را برای خود و عزیزانتان خریداری کنید. برای بیشتر آشنا شدن با آداب و رسوم و فرهنگ مردم هند حتماً سری به این بازار بزنید. بازار کیشانپول هر روز هفته به جز یکشنبه ها از ساعت 11 صبح تا پاسی از شب  آماده خدمت رسانی به مشتریان و مسافران می باشد.

کیشانپول-جیپور

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql