ورزش های آبی کیش

ورزش های آبی کیش

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 بهمن ، 1398

ورزش های آبی کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین و معروف ترین جزیره های ایرانی در خلیج فارس است. جاذبه های گردشگری جزیره کیش بسیاز زیاد است از انواع جاذبه های تاریخی ، فرهنگی ، طبیعت گردی ، خرید کردن و ورزش های آبی همگی در این جزیره زیبا یافت می شود . همه ساله هزاران گردشگر از سراسر ایران برای تفریح و بازدید به جزیره کیش سفر می کنند. تور کیش یکی از محبوب ترین تور های داخلی است که هموطنان ما آن را خریداری می کنند. شایان به ذکر است در هتل های کیش جزو بهترین هتل های ایران بشمار می رود از معروف ترین هتل های این جزیره زیبای ایرانی می توان به هتل دریایی ترنج کیش و هتل داریوش کیش اشاره کرد. 

ورزش های آبی کیش

کیش به عنوان یک جزیره زیبا و گردشگری در سراسر ایران شناخته شده است. بنابر این یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در این جزیره زیب ورزش های آبی است که گردشگران را از سراسر ایران به جزیره کیش جذب می کند. محبوب ترین ورزش های آبی در جزیره کیش به شرح زیر می باشد.

شاتل کیش

یکی از مهیج ترین ورزش های آبی که در جزیره زیبا و بی نظیر کیش وجود دارد شاتل کیش است . شاتل ساواری به صورت دسته جمعی و هم تک نفره صورت می گیرد. در این ورزش در یک تیوب سوار شده و آن تیوب به وسیله یک قایق تندرو در دریا با سرعت بالا کشیده می شود این ورزش آبی یکی از محبوب ترین ورزش های جزیره کیش می باشد.

اسکوتر زیر دریایی کیش

غواصی همیشه یکی از  تفریحات محبوب در تمامی دنیا می باشد. ولی این تفریح خاص و مهیج نیاز به آموزش و مهارت های خاص است. ولی به کمک اسکوتر زیر دریایی کیش تمای افراد می توانند لذت غواصی را بچشند. این دستگاه امکان تجربه غواصی را برای همه افراد فراهم کرده است به دونه این که نیازی به تجربه ، آموزش و حتی گواهینامه های مربوطه به غواصی داشته باشند می توانند به دیدن اعماق خلیج فارس بروند.

پارک-آبی-کیش

پاراسل کیش

پاراسل لذتبخش ترین ورزش آبی در کیش است . این ورزش مهیچ و محبوب به این صورت است که فرد به کمک یک قایق تند رو با استفاده از یک چتر بزرگ به ارتفاع ۱۵۰-۳۰۰ از  سطح دریا قرار می گیرد یا بهتر بگویم اوج. این ورزش محبوب می توانید به صورت انفراد یا با خانواده خود انجام دهید.

 کشتی های تفریحی کیش

یکی از محبوب ترین جاذبه های جزیره کیش کشتی‌سواری در خلیج‌فارس می باشد این کشتی ها انواع مختلف دارن نظیر کشتی‌های آکواریومی که یکی از بی نظیر ترین تجربه های تفریحی در این جزه را به گردشگران می دهند.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql