معرفی اماکن تفریحی کیش

معرفی اماکن تفریحی کیش

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 بهمن ، 1398

معرفی اماکن تفریحی کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از قطب های گردشگری در ایران دارای جاذبه و اماکن تفریحی بسیاری است که گردشگران برای گذراندن اوقات فراغت خود به آنجا می روند. گردشگران بسیاری با سلیقه های نتفاوت به دیدن اماکن تفریحی کیش کیش رفته که انصافا این جزیره زیبا پاسخ گوی تمامی این صلایق و فرهنگ های متفاوت بوده است. بازدید از این اماکن تفریحی به محبوب ترین برنامه گشت شهری در تور کیش تبدیل شده است برخی از محبوب ترین اماکن تفریحی کیش به شرح زیر است.

پارس-سافاری-کیش

پارک دلفین‌ها کیش

پارک دلفین‌ها کیش یا بهتر بگویم باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها یک مجموعه بی نظیر در ایران برای تفریح و گشت است. این مجموعه زیبا به پارک دلفین‌ها کیش معروف است. در این مجموعه بیش از 50 گونه جانوری پرنده نظیر طاووس‌ها، طوطی‌ها، پلیکان‌ها و آبزی نظیر پستانداران دریایی از جمله شیر دریایی، گربه دریایی، پنگوئن نگاه داری می شود. نمایش  دلفین‌ها یکی از مهم ترین و معروف ترن برنامه این مجموعه است.

آدرس پارک دلفین‌ها کیش :

کیش- قسمت جنوبی جزیره کیش- مجموعه بزرگ گردشگری و تفریحی پارک دلفین

شهر زیرزمینی کاریز کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش یکی از جاص ترین جاذبه های گردشگری در این جزیره زیبا می باشد. کاریز در زبان فارسی به معنای قنات می باشد و این مجمعه حدود 2000 سال قدمت دارد. این بنا 16 متر پایین تر از سطح زمین ساخته شده و با مرمت و باز سازی های انجام شده به شهر زیرزمینی کیش تبدیل شده است. در شهر زیرزمینی کیش انواع امکانات نظیر فروشگاه های صنایع دستی، رستوران ، عکاسخانه و ... قرار دارد.

آدرس شهر زیرزمینی کاریز کیش:

جزیره کیش، میدان المپیک، مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیر زمینی کیش

انواع-تفریح-در-کیش

پارک آبی کیش

پارک آبی همیشه یکی از محبوب ترین مکان های تفریحی در جهان است. تم‌پارک آبی اوشن یکی از بهترین پارک های آبی در ایران می باشد. یکی از ویژگی های این پارک ابی به سه دسته تقسیم شدن  آرام، تند و هولناک است و محیط شاد و خاصی برای تمامی افراد را به وجود آورده است در پارک آبی اوشن کیش فروشگاه و رستوران های متنوعی وجود دارد که در طول روز گردشگران برای استراحت به آنجا می روند.

آدرس پارک آبی کیش:

جزیره کیش، جاده جهان، تم‌ پارک آبی اوشن

پارس سافاری کیش

پارس سافاری کیش انواع تفریح برای انواع سنین و سلیقه های مختلف دارد. در ااین مجموعه با رفتن به تور سافاری با ماشین های لندکروز با سرعت به گشت و گذار در صحرا و دشت های کیش می پردازند که یکی از بهترین تجربه های گردشگری برای مسافرت تبدیل کرده است .

آدرس پارس سافاری کیش :

کیش، بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز ۳ صنعتی

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql