معرفی مراکز خرید کیش

معرفی مراکز خرید کیش

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 بهمن ، 1398

معرفی مراکز خرید کیش

همیشه خرید کردن یکی از محبوب ترین تفریحات در سفر محسوب می شود به ویژه برای خانوم ها، جزیره کیش به عنوان یکی از توریستی ترین مناطق ایران دارای مراکز خرید و معتبر بسیاری است . در این مراکز خرید انواع برند های معتبر جهان همانند نایکی (Nike)، ورساچه (Versace)، ارمس (Hermès) و زارا (Zara) نمایندگی فعال داردن و مرغوب ترین اجناس را با بهترین قیمت های در اختیار گردشگران می گذارند . بازدید و خرید کردن در این مراکز خرید یکی از محبوب ترین برنامه های گشت شهری در تور کیش می باشد .از معروف ترین مراکز خرید کیش می توان به مراکز خرید زیر اشاره کرد.

معرفی-مراکز-خرید-کیش

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون در جزیره کیش یکی از شلوغ ترین مراکز خرید در این جزیره زیبا می باشد. این مرکز خرید دارای ۹۸ غرفه ی تجاری بوده و می توانید انواع  فروشگاه می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر را در این مرکز خرید مشاهده کنید. نکته جالب این مرکز خرید ای است که در طبقه دوم مرکز خرید دامون یک پیست اسکیت روی یخ  قرار دارد که می توان بیشترین لذت را از خرید کردن در جزیره کیش تجربه کنید.

آدرس مرکز خرید دامون :

 ایران – هرمزگان – کیش – خیابان وصال – مرکز خرید دامون

مرکز خرید سارینا کیش

مرکز خرید سارینا یکی از محبوب ترین مراکز خرید در جزیره کیش است. این مرکز خرید به دیگر مراکز خرید معروف کیش نظیر مرکز خرید پردیس بسیار نزدیک می باشد و همچنین به معروف ترین هتل های کیش نظیر هتل داریوش و ارم نزدیک است. این مرکز خرید معروف در ده طبقه ساخته شده و وسعتی به اندازه ۵۳۰۰ مترمربع می باشد. خرید کردن در این مرکز خرید به یکی از بهترین تجربه های خرید کردن در زندگی شما مبدل شده است.

آدرس مرکز خرید سارینا کیش :

ایران – هرمزگان – کیش – اراضی شرقی جزیره زیبای کیش- بلوار خیام – روبروی هتل ارم

مراکز-خرید-کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش یکی از جالب ترین مراکز خرید در این جزیره زیبا می باشد. معماری این مر کز خرید ترکیبی از معماری ایران باستان بوده و جلوه خاصی را به آن منطقه داده است. ر این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی را تهیه کنید و برای استراحت می تواند به رستوران و کافی شایپ بازار مروارید کیش بروید. ساعت کار بازار مروارید کیش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب است.

آدرس بازار مروارید کیش :

ایران – هرمزگان – کیش – بلوار مروارید

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql