بالن سواری در ترکیه به نیم میلیون گردشگر رسید

بالن سواری در ترکیه به نیم میلیون گردشگر رسید

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 بهمن ، 1398

بالن سواری در ترکیه به نیم میلیون گردشگر رسید

چند روز پیش ترکیه اعلام کرد بالن سواری در تور بالن سواری در کاپادوکیا ترکیه به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری این کشور تبدیل شده است و تعدارد مسافرانی که به تور بالن سواری می روند به نیم میلیون گردشگر رسیده است و بالن سواری جزو محبوب ترین برنامه های گشت شهری در تور ترکیه قرار گرفته است. و گردشگران ار این رویداد در ترکیه بسیار استقلال کرده اند.

بالن-سواری-در-ترکیه-به-نیم-میلیون-گردشگر-رسید

پرواز بالن ها در آسمان کاپادوکیه

به گفته مقامات ترکیه پرواز بالن ها در آسمان کاپادوکیه در حدود هفتاد میلیون یورو برای این منطقه درآمد زایی کرده است. به گفته رسانه های معتبر این کشور آماری که از سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه جمع آوری کرده اند گردشگرانی که از تورهای بالن سواری استفاده کرده اند را 573 هزارو 500 نفر ذکر کرده است که در مقایسه با سال 2017 میلادی حدود 63درصد افزایش را نشان می دهد.

پرواز-بالن-ها-در-آسمان-کاپادوکیه

25 شرکت گردشگری هر صبح گردشگرانی که از سراسر جهان به این منطقه سفر کردن و همچنین افرادی که از شهرهای ترکیه به این منطقه می آیند را در بالن های زیبا و رنگارنگ خود سوار می کنند و بر فراز شهر کاپادوکیا به پرواز در می آورند تا از بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه در کاپادوکیه لذت برده و محو تماشای شکست های زمین در این منطقه شوند. این جاذبه گردشگری تور کاپادوکیه را هم تراز با تور استانبول و تور آنتالیا در کشور ترکیه قرار دارده است.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql