کارت موزه استانبول

کارت موزه استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1398

کارت موزه استانبول

کارت موزه استانبول یکی از مهمترین خدماتی است که دولت ترکیه برای گردشگران این کشور برای رفاه آن ها در نظر گرفته است. گردشگران با تهیه این کارت موزه می توانند به راحتی و بدونه ایستادن در صف های طولانی و فقط با استفاده از این کارت می توانند به دیدن موزه ها و جاذبه های گردشگری استانبول بروند. مدت زمان استفاده از این کارت موزه استانبول 5 روز می باشد و زمان شروع آن دقیقا از اولین استفاده از این کارت می باشد. شایان به ذکر است که این کارت موزه های مخصوص یک نفر صادر می شود و برای کودکان کمتر از 12 سال نیازی به تهیه ندارند. این کارت ها برای هر موزه یک باز اعتبار دارد و حتی تمی توانید موزه را ترک کنید. با این کارت به راحتی می توانید از گردش شهری در تور استانبول استفاده کنید.

کارت-موزه-استانبول-را-از-کجا-تهیه-کنیم

کارت موزه استانبول را از کجا تهیه کنیم

گردشگران می توانند برای تهیه کارت موزه استانبول به دو روش حضوری و اینترنتی اقدان به خرید این کارت موزه ها بکنند. تهیه کارت موزه استانبول به صورت حضوری به این روش است که برای خرید این کارت موزه به باجه های بلیط فروشی موزه ها رفته و در همان جا این کارت ها را خریداری کنیم از مهمترین موزه هایی که این کارت موزه ها را در آن به فروش می رسد می توان به موزه ایاصوفیه، کاخ موزه توپکاپی، موزه های باستان شناسی استانبول، کاخ موزه موزائیک استانبول، کلیسا کورا، موزه هنرهای ترکی و اسلامی، موزه تاریخ علم و فناوری در اسلام، موزه روملی حصار اشاره کرد. تهیه کارت موزه استانبول به صورت اینترنتی به این صورت است که به وب سایت فروش این کارت موزه ها رفته و به صورت انترنتی خریداری می کنید و این کارت ها به هتل های محل اقامت شما ارسال می شود.

کارت-موزه-استانبول

تخفیف های کارت موزه استانبول

یکی دیگر از ویژگی های کارت موزه استانبول داستن تخفیف های ویژه ای است که به گردشگران و مسافران استانبول داده می شود. با داشتن این کارت موزه می توانید در بیشتر مراکز خرید ، گالری های هنری ، موزه ها ، فروشگاه ها ، و حتی در فرودگاه استانبول از تخفیفات ویژه ای بهرهمند شوید. بحشی از لیست تخفیف ها به صورت زیر است.

  • تخفیف ۳۶ درصدی برای ورود به باغ وحش بسفر
  • تخفیف ۳۰ درصدی برای استفاده از ترانسفر فرودگاه
  • تخفیف ۱۵ درصدی برای استفاده از رستوران تمام هتل ها
  • تخفیف ۱۵ درصدی برای خرید از مغازه های صنایع دستی سنتی و کتابفروشی ها
  • تخفیف ۲۰ درصدی تخفیف برای بلیت ورودی موزه نظامی استانبول
  • تخفیف ۱۰ درصدی برای ورود به موزه ساکیپ سابانجی

و دیگر تخفیفاتی که به خرید این کارت به شما داده می شود.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql