هاستل های استانبول

هاستل های استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1398

هاستل های استانبول

معرفی هاستل های استانبول | Istanbul Hostels

هاستل به اقامت گاه های ارزان قیمتی که برای مسافران و گردشگران گفته می شود که در یک اتاق چند تخت وجود دارد به هر مراجعه کنند یک تخت اجاره داده می شود . تمامی امکانات اتاق با دیگران مساوی می باشد و باهم شریک هستند. هاستل ها هزینه های سفر را بسیار کاهش می دهد. در اکثر اتاق ها 2 تا 8 تخت قرار دارد. یکی از مزیت های هاستل ها این است که شما با افرادی از فرهنگ ها ، سنت ها و کشورهای دیگر آشنا می شوید و همچنین شاید دوستان بسیار خوبی در مدت زمان اقامت خود پیدا کنید. هتل های استانبول دارای تنوع مختلفی است ولی اقامت در هاستل ها در تور استانبول می تواند تجربه خوبی از سفر برای شما به یادگار بگذارد.

معرفی-هاستل-های-استانبول

مزایا و معایب هاستل های استانبول

از مزیت های هاستل های استانبول می توان به قیمت مناسب نسبت به هتل ، محیط های مشترک و حضور تعداد زیادی از مسافران به شما کمک می کند تا با افراد زیادی ارتباطات برقرار کنید و همچنین رویدادهای اجتماعی سازمان یافته نظیر جشن ها و مراسمات محلی را با دیگران جشن بگیرید و از معایب هاستل های استانبول می توان به در هاستل ها سکوت و آرامش آنقدرها هم رعایت نمی شود ، امنیت کمتری نسبت به هتل دارد ، فقط شب برای استراحت می توانی از آن استفاده کنید از معایب هاستل های استانبول در استانبول است.

مزایا-و-معایب-هاستل-های-استانبول

معرفی چند هاستل های معروف استانبول

هاستل چیرز | Cheers Hostel

هاستل چیرز یکی از معروف ترین و محبوب ترین هاستل های استانبول است که در نام آن در وبسایت های معتری نظیر تریپ ادوایزر، بوکینگ برده شده است. این هاستل کوچک و زیبا 9 اتاق دارد که از اتاق های 10 تخته 4 تخته و حتی 2 تخته لوکس و اتاق ویژه بانوان را در خود خای داده است. این هاستل می توان انتخاب خوبی برای گردشگران تور استانبول باشد که شب را در این محیط آ رام سپری کنند.
آدرس هاستل چیرز : ترکیه، استانبول، فاتح، محله المدار، خیابان مسجد زینب سلطان، پلاک 21

هاستل هانچی | Hanchi

یکی دیگر از بهترین هاستل های شهر استانبول، هاستل هانچی است که در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است به همین دلیل دسترسی بسیار مناسبی به جاذبه و ماکز خرید استانبول دارد. در این هاستل 5 اتاق مختلف وجود دارد که از آن جمله می توان به اتاق های دو تحته لوکس تا اتاق های 6 تخته را نام برد وحتی برای راحتی بانوان اتاق های 6 تخته برای آن ها وجود دارد در این هاستل ورود کودکان ممنوع است و مسافران حیوانات خانگی خود را نمی توانند به آن جا ببرند.
آدرس هاستل هانچی : ترکیه، استانبول، فاتح، محله المدار، خیابان سامسا 11

هاستل-های-استانبول

هاستل استانپولی | Stanpoli Hostel

هاستل استانپولی از محبوب ترین هاستل های استانبول است که امکانات مناسبی را برای گردشگران فراهم کرده است از این امکانات می توان به وایفای پرسرعت رایگان، صبحانه رایگان، اتاق های ضد صدا، تهویه و کمد تمامی اتاق های این هاستل دارای تهویه و تلویزیون های ال سی دی است این هاستل هم همانند دیگر هاستل ها از اتاق های 4 تخته مخصوص بانوان و اتاق های 4 و 6 تخته دارد.
آدرس هاستل استانپولی : ترکیه، استانبول، فاتح، سلطان احمد، نزدیک ایاصوفیه کوچک، خیابان یگن، پلاک 5/7

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql