عواقب اقامت بیش از حد مجاز در  منطقه شینگن

عواقب اقامت بیش از حد مجاز در منطقه شینگن

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 فروردین ، 1399

عواقب اقامت بیش از حد مجاز در منطقه شینگن

به تازگی قوانین ویزای شینگن تغییر کرده است در برخی از موارد قوانین سخت تر شده و در برخی از موارد قوانین آسان تر شده است ولی در به هر حال اخذ ویزای شینگن یکی از مشکل ترین ویزا ها در جهان می باشد و از متقاضیان انواع مدارک نظیر گواهی تمکن مالی ، احراز هویت درخواست کننده ،  مصاحبه حضوری و ... تا بتوانید ویزای توریستی دریافت کنید و به اروپا و یا به به تور اروپا سفر کنید. ولی سفر به اوپا و ویزای شنگن هم خود شرایطی و قوانینی دارد که باید به آن پایبند باشیم یکی از این شرایط و قوانین ها خروج به موقع از حوزه شینگن در زمان تایین شده است اگر شخصی بیشتر از زمان تعیین شده در کشور های منطقه شینگن بماند به دلیل ثبت بودن هویت ،تاریخ ورود ، و محل اقامت در سازمان مهاجرت هر کشور ماموران مهاجرتی آن کشور اقدام به دستگری فرد می کنند  هر فرد باید در زمان تایین شده اقدام به خروج از این منطقه شینگن را بکند که اگر این امر انجام نشود دارای عواقب و مشکلاتی خواهد بود در این مقاله به برسی عواقب اقامت بیش از حد مجاز در منطقه شنگن می پردازیم.

جریمه-اقامت-غیر-مجاز-در-منطقه-شنینگن

جریمه اقامت غیر مجاز در منطقه شینگن

جریمه اقامت غیر مجاز در منطقه شنگن به چند عامل بستگی دارد یکی به میزان زمان یا تعداد روز هایی که آن فرد به صورت غیر قانونی در منطقه شنگن و به کشوری که در آن قرار دارید بستگی دارد به طور مثال کشور آلمان بسیار سختگیر و با شدت با این موضوع برخورد می کند. در ادامه برخی از اقدامات برخود های کشور های منطقه شینگن را برسی می کنیم.

دیپورت یا اخراج از کشور 

اگر شخصی برای اقامت غیر مجاز در منطقه شینگن دستگیر شود ماموران مهاجرتی آن فرد را دستگیر و دیپورت یا اخراج می کنند می کنند و آن فرد را به کشور خود بر می گردانند این موضوع بستگی به تعداد روز اقامت غیر مجاز شما دارد. و یا اگر در زمان اقامت غیر مجاز در منطقه شنگن فرد مشغول به کار کردن باشد آن شخص به زندان رفته و پس از تشکیل دادگاه جریمه نقدی سنگین یا زندان به وی تعلق می گیرد. در موارد کمی شخص پس از دستگری آزاد می شود و برای او هیچ مجازاتی تعلق نمی گیرد.

عواقب-اقامت-بیش-از-حد-مجاز-در-منطقه-شنینگن


مشکلات برای سفرهای بعدی به دیگر کشور های اروپایی

یکی دیگر از مشکلات اقامت غیر مجاز در منطقه شنگن این است که فرد اگر بار دیگر بخواهد به این منطقه سفر کنند با مشکلاتی رو به رو خواهد شد حتی اگر بخواهد به کشور دیگری هم در منطقه شینگن سفر کند احتمال این که ویزای رد شود بسیار زیاد است و از طرفی دیگر ماموران مرزی دیگر کشور ها هم همیشه با شک و تردید به وی نگاه می کنند.

جلو گیری از ورود به کشورهای منطقه شینگن

اگر در زمان اقامت غیر مجاز در منطقه شینگن بمشغول به کار یا فعالیت اقتصادی باشید در یک بازه زمانی مشخصی نمی توانید به کشور های منطقه شینگن سفر کنید . معمولا این جریمه بین سه سال به طول می انجامد.

دیپورت-یا-اخراج-از-کشور


البته موارد استثنا هم وجود دارد که شامل کودکان و افرادی مریض و ناتوان است که در این منطقه اقامت غیر مجاز دارند شامل جریمه نمی شوند.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql