بهترین پارک آبی دنیا (بهترین شهربازی دنیا)

بهترین پارک آبی دنیا (بهترین شهربازی دنیا)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

بهترین پارک آبی دنیا (بهترین شهربازی دنیا)

همیشه به وقت سفر به مقاصد مختلف دنیا، تجربه تفریحات گوناگون را هم مد نظر داشته باشید و برای لذت هر چه بیشتر از سفرتان، تفریحاتی همچون بازدید از یک شهربازی و یا پارک آبی را در برنامه خود بگنجانید. به جرات می توان گفت که تمامی کشورهای توریستی، برای جلب توجه گردشگران، شهر بازی و پارک های آبی بزرگ را تاسیس کرده و به بهره برداری رسانده اند. اکنون می خواهیم بهترین شهر بازی و پارک های آبی جهان در ادامه با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

بهترین پارک آبی دنیا

معروف ترین پارک آبی جهان در قاره آسیا واقع شده است. شاید نام کشور اندونزی را بارها شنیده باشید و از زیبایی های بالی که یکی از با شکوه ترین شهرهای دنیا می باشد، با خبر باشید. درست متوجه شده اید، بهترین پارک آبی دنیا در جزیره بکر بالی قرار گرفته است که مساحتی بالغ بر چهار هکتار دارد. تعداد وسیله های بازی آبی در اینجا به 101 مورد می رسد. جالب است بدانید که وسیله های این پارک آبی محدودیت سنی دارد و برای سن های 20 تا 70 ساله در نظر گرفته شده است.

Aseman-Abi-Telegram-بالی

دومین رتبه پارک آبی معروف جهان به کشور آمریکا تعلق دارد که در شهر فلوریدا بنا شده است. آب زندگی و زندگی شادی است. این فلسفه ایست که در پارک آبی فلوریدا دایر است. هیجان و آرامش در امنیت کامل در پارک آبی جریان دارد گویی در بهشت به سر می برید.

Aseman-Abi-Telegram-فلوریدا

و در نهایت به سومین پارک آبی از لیست بهترین پارک های آبی دنیا اشاره می کنیم. این پارک آبی در یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین کشورهای جهان بنا گشته است. پارک المپیک پکن بزرگترین پارک آبی آسیا محسوب می شود که مساحتی بالغ بر 12 هکتار در پایتخت کشور چین را دارا می باشد. 13 محوطه مختلف با سرگرمی های گوناگون، روز خوشی را برای استقبال کنندگان خود می سازد.

Aseman-Abi-Telegram-پکن

بهترین شهربازی دنیا

حال به بهترین و بزرگترین شهربازی دنیا خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید شرکت یونیروسال بزرگترین مجموعه استودیوی آمریکا، در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است و در زمینه های سرگرمی و رسانه، فعالیت های باور نکردنی داشته است. اما می خواهیم به یونیورسال استودیویی، که با عنوان یک شهر بازی فعالیت دارد نگاهی بی اندازیم. اغلب به خاطر نام یونیورسال، اشتباهاً به این فکر می افتید که ممکن است این شهربازی در کشور آمریکا قرارگرفته باشد، اما گونه نیست. بلکه این پارک در کشور سنگاپور واقع شده است که یک پارک بزرگ با انبوهی از تفریحات و سرگرمی ها، برای تمامی سنین می باشد. جالب است بدانید این شهربازی بزرگ امروزه مورد توجه بازدیدکنندگان و گردشگران زیاد خارجی قرار گرفته است. این شهربازی دارای بخش های مختلفی می باشد. از بخش های مختلف یونیورسال استودیویی سنگاپور می توان به: هالیوود، نیویورک، شهر علمی تخیلی، مصر باستان، دنیای گمشده، شهر خیلی خیلی دور، جزیره ماداگاسکار نیز اشاره کرد. در این مجموعه عظیم می توان بیش از سی رستوران و 20 فروشگاه خرید، که در سرتاسر این پارک خدمات ارائه می دهند را نیز مشاهده کرد.

Aseman-Abi-Telegram-یونیورسال

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql