اقامت در هتل سنتی یا مدرن؟

اقامت در هتل سنتی یا مدرن؟

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

اقامت در هتل سنتی یا مدرن؟

سفر، چه از نوع داخلی و چه خارجی، یکی از جذاب ترین قسمت های زندگی هر فردی به حساب می آید. بدیهی است که در سفر بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری آن شهر، نیاز به یک مکانی برای استراحت پیدا می کنید که این مکان می تواند هتل از نوع سنتی یا مدرن باشد. این امر ممکن است برای همسفران اختلاف نظر ایجاد کند چرا که برخی با رفتن به هتل سنتی آرامش بدست می آورند و برخی با رفتن به هتل های شیک و مدرن اعتماد به نفس بالایی کسب می کنند. نمی توان گفت که کدام نوع بهتر است چرا که هر کدام در نوع خود بی نظیر هستند. اگر خواهان بدست آوردن اطلاعات درمورد این دو نوع هتل هستنید با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

مدرن-سنتیAsemanabi

هتل های سنتی

یکی از جذابیت های هتل های سنتی دارا بودن بافت های قدیمی است که در نوع خود فوق العاده به نظر می رسد. بسیاری از گردشگران و مسافران که با تورهایی چون تور آنتالیا سفر می کنند، همگی در ابتدای زندگی خود با تکنولوژی و وسایل ماشینی چشم به جهان گشودند، این پیشرفت و تکنولوژی آن ها را خسته کرده و می خواهند کمی از این فضا دوری کنند و حداقل در سفرشان وارد فضایی با بافت و تار و پود قدیمی و بکر شوند. در ایران و بسیاری از کشورها شهرهای دست نخورده با همان بافت ابتدایی خود هنوز وجود دارند. مثلاً در شهرهایی مثل اصفهان، شیراز، یزد و کاشان از خانه های اعیانی و بزرگ قدیمی نهایت استفاده را کرده و به صورت هتل آن ها را درآوردند و امکاناتی را نیز در آن اضافه کرده اند. به جرات می توان گفت که این شهرها زیباترین هتل های سنتی ایران را دارا می باشند.

سنتیAsemanabi

هتل های مدرن

افراد بسیاری وجود دارند که ذات کمال گرای آن ها به هر چیز دیگر اولویت دارد و همیشه خواهان بهترین های به روز و مدرن هستند. البته قابل ذکر است که افراد زیادی نیز هستند که به منظور رقابت و چشم و هم چشمی به دنبال شیک ترین های مدرن می باشند که این امر بسیار شخصی است و نمی توان کسی را بابت انتخاب و سلیقه اش سرزنش کرد. معماران و متخصصان در این زمینه همواره در تلاش اند که هتل هایی با طراحی بسیار شیک و مدرن و همچنین با قرار دادن امکانات فوق پیشرفته مسافران را همیشه راضی نگه دارند. به طور مثال هتل اسپیناس پالاس که در شهر تهران قرار دارند تمام این مزیت ها را در خود جای داده است. یکی از بهترین مزیت های هتل های مدرن این است که تنها برای استراحت و خواب نیست چرا که امکانات تفریحی فراوانی را نیز تدارک دیده اند که به رفاه حال روحی گردشگران نیز می پردازد. خلاصه هر آنچه که از تکتولوژی روز و پیشرفته در ذهن دارید ممکن است در هتل های مدرن موجود باشد.

مدرنAsemanabi

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql