پنج مورد جاذبه برتر کوش آداسی

پنج مورد جاذبه برتر کوش آداسی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

پنج مورد جاذبه برتر کوش آداسی

کوش آداسی یکی از محبوب ترین بنادر کشتی دریایی دریای مدیترانه، واقع در ترکیه است. کوش آداسی فقط مکانی دنج برای خلوت ساحلی نیست، بلکه از جاذبه های زیادی برخوردار می باشد. که در اینجا آژانس آرزوی آسمان آبی به معرفی بهترین جاذبه های گردشگری کوش آداسی می پردازد.
شهر بندری کوش آداسی امکانات زیادی جهت تفریحات ساحلی، آبی و گرفتن آفتاب دارد که در این چند دهه مقصد مهمی برای بازدیدکنندگان کشورهای مختلف اللخصوص کشورهای اروپایی شده است. برای اینکه بدانید هنگام سفر با تور کوش آداسی از کدام قسمت ها دیدن کنید، برای شما لیستی از بهترین جاذبه ها را گردآوری کرده ایم.

PSD-Asemanabiکوش-آداسی-ترکیه

جزیره کبوتر (Pigeon Island)

جزیره کبوتر که از جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد، مکانی مناسب و محبوب برای علاقه مندان به پیاده روی ساحلی است. در نزدیکی بندر کوش آداسی، یک مسیری با طول 350 متر وجود دارد که به جزیره کبوتر منتهی می شود. در این جزیره، بقایای قلعه ای که متعلق به دوران بیزانس (قرن سیزدهم میلادی) است بر روی صخره، مشاهده شده که بعدها به لنگ دزدان دریایی تبدیل گشت. دیوارهای بتراش که ساخت آن ها به قرن 19 میلادی برمی گردد در اطراف جزیره قرار دارد. برای اوقات فراغت یک کافه زیبا و دنجی در این جزیره احداث شده است. توصیه می شود هنگام غروب آفتاب در این جزیره حضور داشته باشید و از تماشای غروب آفتاب نهایت لذت را ببرید.

PSD-Asemanabiجزیره-کبوتر

پرینه (Priene)

در 40 کیلومتری جنوب کوش آداسی، ویرانه های شهر هلنیستی پرین مشاهده می شود، که منظره فوق العاده ای برای عکس گرفتن و ثبت خاطره است. هنگامی که آب رودخانه مایندر بالا گرفت، شهر پرین تا دو قرن متروک شد و اثری از آن نبود. معبد آتنا با طراحی کلاسیک و زیبایش در این منطقه قرار دارد. این منطقه، آمفی تئاتر 6500 نفری را به خود اختصاص داده است.

PSD-Asemanabiپرینه-(Priene)

PSD-Asemanabiپرینه-(Priene)2

ساحل بانوان (Ladies Beach)

ساحل بانوان در دو کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد که یکی از جذاب ترین سواحل ماسه ای محسوب می شود. در این ساحل چترهای آفتاب زیادی برای اجاره، ورزش های آبی و همچنین کافه موجود است. ساحل بانوان در ماه های ژوئیه تا اوت، به اوج شلوغی خود در سال می رسد. شلوغی این ساحل به روزهای تعطیل برمی گردد و در بقیه روزهای هفته بسیار خلوت می باشد. 

PSD-Asemanabi.Ladies-Beach

میلتوس (Miltos)

میلتوس نیز مانند پرینه از بازمانده های تمدن هلنیستی به حساب می آید که تا زمان سلجوقیان و حدود قرن 14 میلادی زندگی در شهر باستانی میلتوس برقرار بود. گفتنیست که ویرانه های باقی مانده از این شهر از ترکیب دوره های مختلف می باشد. 

PSD-Asemanabi-Miletus-Kusadasi

کرازلی(Kirazli) 

کرازلی روستاییست که توسط باغ ها و زمین های زراعی احاطه شده است. این روستای با صفا در ده کیلومتری شرق کوش آداسی واقع می باشد که گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است. محصولات ارگانیک فراوانی از این روستا برداشت می شود که مهم ترین آن ها انگور می باشد.

PSD-Asemanabi.Karazli

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql