پنج مورد از بهترین رستوران های کوش آداسی (ترکیه)

پنج مورد از بهترین رستوران های کوش آداسی (ترکیه)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

پنج مورد از بهترین رستوران های کوش آداسی (ترکیه)

کشور ترکیه که برای گردشگری و تفریح یکی از ده گزینه اول انتخاب هر فرد است شهرهای زیبایی را در خود جای داده است که یک نمونه از آن کوش آداسی می باشد. همیشه در سفر بعد از دیدن جاذبه ها و پرداختن به تفریحات مورد نظر، برای رفع گرسنگی به دنبال رستوران های خوب می گردید. در این بخش آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با مشهورترین رستوران های کوش آداسی آشنا می کند.
با همان اندازه که محلی های کوش آداسی غذاهای متنوع و رنگارنگی دارند، تنوع رستوران هم در این شهر زیاد می باشد. این رستوران ها که جزو جاذبه های گردشگری ترکیه نیز می باشند، انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای عموم مردم ارائه می دهند که طعمی فوق العاده به یاد ماندنی دارند. 

PSD-Asemanabiرستوران

رستوران اوستا کاظم (Kazim Usta)

رستوران اوستا کاظم قدمت طولانی نسبت به سایر رستوران ها دارد که این قدمت به 60 سال می رسد. این پیشکسوتی سبب شده که در طبخ و تنوع غذا به مهارت زیادی برسند و مسافران تور ترکیه را مجذوب خود کنند. انواع ماهی های کبابی را با لذیذترین طعم موجود، می توانید در این رستوران میل کنید. فضای داخلی و بیرونی رستوران به قدر جذاب است که هر فرد را به خود جذب می کند. کارکنان خوش برخورد با سرویس دهی بی نظیرشان نیز برای جذب مشتری کم تاثیر نیست. رستوران اوستا کاظم همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده به خدمت رسانی می باشد.

PSD-Asemanabi3e

رستوران هالیدی این (Holiday Inn)

محلی های کوش آداسی اغلب برای خوردن لذیذترین کباب ها و پیتزا ترکی ها به این رستوران مراجعه می کنند و با لذت غذا میل می کنند. یکی از غذاهایی که همیشه پیشنهاد سرآشپز محسوب می شود کباب والی Vali می باشد که ترکیبات آن گوشت مرغ، بره و همچنین گوساله است و قیمت آن تنها 35 لیر می باشد. همراستای این  رستوران مغازه باقلوا فروشی نابی قرار دارد که می توانید برای خانواده از آنجا سوغات ببرید. این رستوران به صورت 24 ساعته پذیرای گردشگران و مشتریان می باشد.

PSD-Asemanabiرستوران1

رستوران قصر (saray)

رستوران قصر که تقریباً بزرگ می باشد، تنوع غذایی فوق العاده ای را برای تمامی سلایق ارائه می دهد. این رستوران غذاهای بین المللی چون مدیترانه ای، چینی، اروپایی، مکزیکی، محلی ترکی، غذاهای گیاه خواران و ... را همه روزه طبخ می کنند. این رستوران از ساعت 9 صبح شروع به کار می کند و می توانید وعده های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام را در آن میل کنید، که تا ساعت 3 بامداد نیز این رستوران باز می باشد و می توانید از موسیقی زنده آن لذت ببرید. 

PSD-Asemanabiرستوران-قصر

رستوران بلک اند وایت (Black and white)

در نزدیکی بازار ماهی کوش آداسی رستوران شیک با غذاهای خوش طعم وجود دارد که نام آن رستوران بلک اند وایت است. اگر علاقه مند به ماهی هستید این رستوران با کارکنان خوش برخوردش، بهترین گزینه می باشد. قابل ذکر است که رستوران بلک اند وایت برای معلولین نیز امکاناتی در نظر گرفته است.

PSD-Asemanabiرستوران-بلک-اند-وایت

رستوران آولو  (Avlu)

اگر می خواهید از حلال بودن غذا مطمئن شوید رستوران آولو انتخاب مناسبی می باشد. این رستوران که غذاهای فوق العاده  با مناسب ترین قیمت را دارد، انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای، خاورمیانه ای و ... را ارائه می دهد. فضای داخلی رستوران بسیار تمیز و شیک می باشد و کارکنان آن همه روزه از ساعت 8 صبح الی 7 شب آماده خدمت رسانی به مشتران هستند. امکاناتی که برای این رستوران در نظر گرفته اند شامل ویلچر، اینترنت رایگان، صندلی های کودک و ... می باشند.

PSD-Asemanabiرستوران-آولو

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql