بهترین مراکز خرید آنتالیا (ترکیه)

بهترین مراکز خرید آنتالیا (ترکیه)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

بهترین مراکز خرید آنتالیا (ترکیه)

گردشگران زیادی سالیانه با تور ترکیه سفر می کنند و می دانند که بعد از استانبول، آنتالیا دومین شهر منتخب برای توریستان می باشد. آنتالیا برای جذب هرچه بیشتر گردشگر از تمامی نقاط جهان، تلاش های فراوانی برای فرآهم کردن زیرساخت های لازم انجام داده است. یکی از مواردی که توریست را مجذوب این شهر زیبا می کند وجود بهترین مراکز خرید می باشد. آژانس آرزوی آسمان آبی در پی این است که در این بخش بهترین مراکز خرید آنتالیا را به شما معرفی کند. 

PSD-Asemanabilvمرکز-خرید

مرکز خرید تراسیتی TerraCity (آنتالیا)

این مرکز خرید جذاب جزو لوکس ترین مراکز خرید و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا به حساب می آید که طرفداران خاص خود را همیشه دارد. معماری و طراحی ساختمان مرکز خرید تراسیتی، بسیار شیک و مدرن است و اغلب بوتیک های آن برندهای معتبر جهانی چون آدیداس کودکان، Nike، Gizia، Max Mara، Hugo Boos، Burberry، Faconnable و ... را به مشتری عرضه می کنند. برندهای معتبر ترکیه پر طرفدار که لازم به تعریف نیست هم در این مرکز خرید ارائه می شود. در مرکز خرید لاکچری TerraCity علاوه بر پوشاک، محصولاتی چون زیورآلات، کیف، کفش، اسباب بازی، لوازم بهداشتی، محصولات الکترونیکی و ... نیز به چشم می خورد. در کل این مرکز خرید برای علاقه مندان به برند و مارک های معتبر بسیار جذاب و دیدنی می باشد.
مرکز خرید تراسیتی دارای 180 فروشگاه ، کافه و رستوران معتبر می باشد که قابل ذکر است این رستوران ها قابلیت پذیرایی از هزار مهمان را با استاندارد های جهانی دارد. در طبقه دوم مرکز خرید یک سینما برای علاقه مندان وجود دارد که اغلب فیلم های ترکیه ای در آن اکران می شود و در آخرین طبقه این مرکز خرید یعنی طبقه چهارم، فودکورت مجهز با طراحی شیکی قرار دارد که بهترین برندهای فست فود و رستوران در این مجموعه خدمت رسانی می کنند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب خدمات ارائه می کند.

PSD-Asemanabiتراسیتی

مرکز خرید میگروس Migros Shopping Mall  (آنتالیا)

از پر طرفدارترین مراکز خرید آنتالیا این مرکز خرید است که تقریباً تمامی گردشران برای یک بار هم که شده از مرکز خرید میگروس خرید و دیدن کرده اند. این مرکز خرید واقع در منطقه کونیالتی می باشد که دارای متنوع ترین فروشگاه ها از انواع لوازم است که این امر سبب شده تمامی مشتریان بسیار خوشحال و راضی از آنجا بروند. 
در این مجموعه انواع برندهای معتبر ترکی و بین المللی چون Polo Garage، Lacoste،  Zara، Levis، Ayyildiz، Ipekyol، Kigili و ... ارائه می شود. اگر قصد خرید برای فرزند خود و لباس های کوچک را دارید بهتر است به طبقه اول این مرکز خرید مراجعه کنید که بهترین مارک های لباس بچه گانه را چون برند زارا و... دارند. 
مرکز خرید میگروس دارای چندین فروشگاه های معتبر جواهرات، کیف و کفش، لوازم بهداشتی، اسباب بازی، لوازم الکترونیکی، چهار هایپر مارکت بزرگ بی نظیر، خیاطی، اتاق استراحت و ... می باشد. همچنین سالن سینمای مجلل با اکران جدیدترین فیلم های روز دنیا در این مرکز خرید موجود است. این مرکز خرید نیز همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز می باشد.

PSD-Asemanabiمیگروس

مرکز خرید دیپو Deepo Outlet Center (آنتالیا)

مرکز خرید دیپو جزو اولین مراکز خرید بزرگ شهر آنتالیا محسوب می شود. این مرکز خرید در نزدیکی فرودگاه و در شمال شهر احداث شده است. معماری و طراحی بی نظیر ساختمان مرکز خرید بسیار چشم گیر می باشد و به جذابیت این مرکز خرید افزوده است. انواع برندهای ترک و جهانی با مناسب ترین قیمت در این مجموعه یافت می شود.
در مرکز خرید دیپو علاوه بر فروشگاه ها، چندین کافه، رستوران و یک سینمای مجللی نیز بنا شده است. فروشگاه ها نیز از ساعت 10 صبح الی 10 شب به فروش انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم بهداشتی، اسباب بازی، لوازم الکترونیکی و ... مشغول هستند. 

PSD-Asemanabiدیپو

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql